اخبار فناوری

شاسی پیکسل 8 و 8 پرو طراحی این گوشی ها را تایید می کند

بر اساس گزارش‌ها، گوگل در حال کار بر روی سری گوشی‌های هوشمند پیکسل 8 خود است و انتظار می‌رود این شرکت در اکتبر امسال عرضه شود. پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو تاکنون شاهد انتشار رندرهای اولیه این دستگاه ها به همراه جزئیات طراحی آن ها بوده ایم. در حال حاضر وب سایت TechGoing به تازگی در گزارشی جدید تصاویری از قاب پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو منتشر کرده است که طراحی قبلی این گوشی ها را تایید می کند.

قاب پیکسل 8

ماه گذشته، رندرهایی از Pixel 8 و Pixel 8 Pro منتشر شد تا اولین نگاه ما به طراحی آنها را به ما نشان دهد. رندرها نشان می دهد که با وجود این واقعیت که سری پیکسل 8 شبیه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو خواهد بود، تغییرات ظریفی نیز در طراحی ایجاد خواهد شد.

قاب Pixel 8 Pro

قاب Pixel 8 Pro

تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط این پست با اطلاعات فاش شده در مورد سری پیکسل 8 مطابقت دارد. قاب شفاف پیکسل 8 اساساً تصویر رندر گوشی را در خود جای می دهد. با این حال، به نظر می رسد این کیس دارای یک بریدگی در لبه بالایی برای میکروفون، بریدگی در لبه سمت راست برای دکمه پاور و تنظیم کننده صدا، و بریدگی در پایین برای درگاه USB-C و بلندگوها است. این تصویر همچنین نشان می دهد که تلفن پیکسل دارای یک نوار دوربین برجسته است که تا لبه ها ادامه دارد.

قاب بنفش پیکسل 8 پرو همچنین نشان می دهد که این گوشی دارای نوار ضخیم تری در پشت است که سیستم دوربین سه گانه با فلاش LED و سنسور ناشناخته را در خود جای داده است. مانند قاب پیکسل 8، قاب Pro تا لبه‌های نوار دوربین کشیده شده است.

در اخبار مرتبط، کنفرانس توسعه دهندگان I/O 2023 گوگل در تاریخ 10/20 می برگزار می شود. در این رویداد اطلاعاتی در مورد سیستم عامل اندروید 14 ارائه خواهد شد. علاوه بر این، چندین دستگاه مانند Pixel 7a میان رده و همچنین Pixel Tablet و Pixel Fold نیز قرار است معرفی شوند.

نظر شما در مورد قاب لو رفته سری پیکسل 8 و طراحی این گوشی ها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا