اخبار فناوری

شارژر Honor Magic 5 66W با دریافت گواهی تایید شده است

ما آن را میدانیم رویداد Honor در MWC 2023 در 8 مارس برگزار خواهد شد. احتمالا یکی از سری محصولاتی است که در این رویداد رونمایی خواهد شد سری آنر مجیک 5 شرق تا به حال شایعاتی در مورد آن شنیده ایم. به تازگی شارژر Honor Magic 5 66W با دریافت گواهی تایید شده است. شارژر معروف 66 واتی هواوی که در محصولات Honor نیز استفاده می شود.

Charger Honor Magic 5

گواهینامه جدیدی برای پرچمدار بعدی Honor یعنی Honor Magic 5 دریافت شده است و تایید می کند که این گوشی از شارژ سریع 66 واتی استفاده خواهد کرد.این گواهی توسط نمایندگی China 3C ارائه شده است.

لیست جدید گوشی جدید Honor را با شماره مدل PGT-AN00 نشان می دهد و ما معتقدیم که باید از خانواده Honor Magic 5 باشد. این دستگاه از شارژر سیمی تا توان شارژ 66 وات و با مشخصات 11 V-6 آمپر پشتیبانی می کند. .

این قدرت شارژ در نسل قبلی این دستگاه یعنی Honor Magic 4 نیز ارائه شده بود. انتظار داریم مدل های رده بالای Magic 5 Pro و Magic 5 Ultimate از قدرت شارژ 100 وات یا بیشتر استفاده کنند.

انتظار می رود آنر در رویداد ویژه خود که امسال در MWC بارسلون برگزار می شود از سری Magic 5 رونمایی کند. بر اساس شایعات قبلی، حداقل باید چهار مدل از جمله موارد زیر را ببینیم:

1- مجیک 5 لایت

2- جادو 5

3- مجیک 5 پرو

4- Magic 5 Ultimate

انتظار می رود مدل لایت با چیپست اسنپدراگون 695 عرضه شود، در حالی که انتظار می رود بقیه اعضای خانواده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره ببرند. در گزارش های دیگر، گفته می شود Magic 5 Pro و Ultimate دارای دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی هستند.

نطر شما چی هست؟ چه قدرت شارژری برای شما قابل قبول است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا