اخبار فناوری

سرفیس لپتاپ جدید مایکروسافت با پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت معرفی شد

مایکروسافت لپ‌تاپ‌های سرفیس جدیدی را بر اساس معماری لوگو معرفی کرده است. این لپ تاپ ها با نسخه تجاری سرفیس لپ تاپ 6 که در ماه مارس معرفی شد بسیار متفاوت هستند. در این مدل مصرفی، به جای تراشه Core Ultra اینتل از پردازنده اسنپدراگون X Elite کوالکام استفاده شده است و این شرکت امیدوار است در این راه با اپل رقابت کند.

لپ‌تاپ‌های جدید مایکروسافت به لطف اسنپدراگون ایکس الیت، عملکرد بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند

به گفته وب سایت Verge، لپ تاپ جدید سرفیس در چهار رنگ و دو اندازه صفحه نمایش 13.8 و 15 اینچی عرضه خواهد شد. این شرکت می گوید Surface Laptop 6 Consumer Edition این “تا 80 درصد سریعتر از نسل قبلی” است و “تا 22 ساعت پخش ویدیوی آفلاین” را ارائه می دهد.

درست مانند مک‌بوک‌های اپل، دارای یک پد لمسی با بازخورد لمسی است. مایکروسافت اعلام کرد که لپ تاپ جدیدش برخلاف مک بوک ایر… 3 صفحه نمایش 4K در کنار صفحه نمایش لپ تاپ پشتیبانی می کند.

دستگاه Surface جدید مایکروسافت به لطف واحد پردازش عصبی خود که دارای هوش مصنوعی مانند ویندوز 11 است او به یاد می آورد او فراهم می کند، “Copilot Plus BCIt Connects این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از Copilot اطلاعات مربوط به بخش هایی مانند برنامه ها، اسناد و پوشه ها را جستجو کنند. این شرکت می گوید که تنها رایانه های مجهز به استاندارد Copilot Plus قادر به پشتیبانی از چنین ویژگی هایی هستند.

مایکروسافت می‌گوید سرفیس‌های جدیدش ویژگی‌های هوش مصنوعی ویندوز را قبل از رقبای اینتل دریافت خواهند کرد. باید دید که آیا این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند با تراشه‌های سفارشی اپل مطابقت داشته باشند یا از آنها فراتر بروند، اما خوشبختانه، به نظر می‌رسد در مقایسه با لپ‌تاپ‌های مجهز به اینتل شاهد بهبود قابل توجهی در عمر باتری باشیم.

اخبار به روز می شود…

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/20/%D8%B3%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D9%84%D9%BE%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا