اخبار فناوری

سامسونگ و بی ام و برای معرفی Galaxy S23 Ultra BMW M Edition همکاری می کنند

اگر سامسونگ را به خاطر دارید Galaxy S22 Ultra Mercedes Benz Edition حدود سال گذشته معرفی شد. امسال این شرکت با یکی دیگر از خودروسازان آلمانی به نام BMW همکاری کرده و Galaxy S23 Ultra BMW M Edition را برای علاقه مندان عرضه می کند. البته اپراتور مخابراتی کره ای SK Telecom نیز در این همکاری مشارکت دارد و در اختیار علاقه مندان کره ای قرار خواهد گرفت.

نسخه ویژه Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

این همکاری BMW با سامسونگ از همکاری آن با iQOO پیروی نمی کند، زیرا Galaxy S23 Ultra انحصاری فقط در کره جنوبی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، تنها 1000 دستگاه تولید خواهد شد.

Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

کاربران کره ای از امروز 3 روز فرصت دارند تا این را خریداری کنند BMW Galaxy S23 Ultra Special Edition 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمت 1370 دلار بخواهید. این قیمت هیچ تفاوتی با هزینه ای که باید برای مدل ساده گلکسی اس 23 اولترا با رم و حافظه داخلی فوق الذکر بپردازید ندارد.

مدل خاص Galaxy S23 Ultra BMW M Edition این به طور خاص از BMW M3 E30، نسل اول M3 الهام گرفته شده است. این مجموعه لوازم جانبی انحصاری BMW شامل یک قاب، یک حلقه کلید با شش نشان قابل تعویض BMW از شش دوره مختلف، و همچنین حلقه‌های BMW که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت رونمایی شده است و یک آرم فلزی “We Are M” است.

Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

باز هم هست. کمپرسور هوا مجهز به باتری برند BMW، جا لیوانی با شارژر بی سیم، ساعت آنالوگ، کتاب عکس و پوستر. علاوه بر این، خریداران یک کوپن مقدماتی برای یک مرکز رانندگی BMW در اینچئون، کره جنوبی دریافت می کنند، جایی که یک مربی واجد شرایط به آنها نحوه رانندگی را آموزش می دهد.

ناگفته نماند، Galaxy S23 Ultra BMW M Edition همچنین با ترفندهای نرم افزاری با مضمون BMW، از جمله یک انیمیشن راه اندازی سفارشی و موضوع ارائه می شود.

نظرت راجع به آن چیست؟ همکاری BMW و سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا