اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی A54 5G گواهینامه های NBTC و GCF را دریافت کرده است

انتظار می رود گلکسی A54 5G به زودی توسط سامسونگ عرضه شود. این گوشی هوشمند امروز در پایگاه داده پلتفرم های گواهینامه تایلندی GCF و NBTC مشاهده شد. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا ببینید این تاییدیه ها چه اطلاعاتی را فاش کردند.

سامسونگ گلکسی A54 5G در این ماه معرفی خواهد شد

در GCF، گلکسی A54 5G با شماره مدل SM-A546B/DS مشاهده شد. این دستگاه همچنین با شماره مدل SM-A546E/DS در NBTC ظاهر شد. متأسفانه، هر دو لیست حاوی اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات A54 5G نیستند. طی چند ماه گذشته، گلکسی A54 5G در سایر پلتفرم‌های صدور گواهینامه مانند FCC، TKDN Indonesia، BIS India، 3C China و Bluetooth SIG نیز مشاهده شده است. بنابراین به نظر می رسد این دستگاه در ابتدای ماه جاری رونمایی شود.

رندر گلکسی A54

گزارش ها این نشان می دهد که سامسونگ گلکسی A54 5G با صفحه نمایش 6.4 اینچی S-AMOLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 120 هرتز به دست کاربران می رسد. اگزینوس 1380 این قلب تپنده این دستگاه خواهد بود. انتظار داریم این گوشی هوشمند در دو طعم به دست کاربران برسد. نسخه ای با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. نسخه دیگری با همین مقدار رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی. گلکسی A54 5G احتمالا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این باتری توسط یک آداپتور 25 واتی شارژ می شود.

گواهی NBTC Galaxy A54 5G

گلکسی A54 5G قیمتی در حدود 530 یورو خواهد داشت

در قاب پشتی این گوشی هوشمند آینده سامسونگ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال قرار خواهد گرفت. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار دوربین اصلی این گوشی هوشمند تعبیه شده است. این دستگاه به صورت پیش فرض مجهز به نسخه سیزدهم اندروید و رابط کاربری One UI 5 خواهد بود.انتظار می رود این گوشی دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشد. سامسونگ گلکسی A54 5G احتمالا در رنگ های لیمویی، نقره ای، بنفش و گرافیت عرضه خواهد شد. برخی منابع قیمت نسخه پایه این دستگاه را حدود 530 یورو تخمین می زنند.

رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی A34 و گلکسی A54 منتشر شد

نظر شما در مورد Samsung Galaxy A54 5G بر اساس مشخصات فاش شده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا