اخبار فناوری

سامسونگ علائم تجاری Isocell Zoom و Isocell Zoom Pro را ثبت کرد

گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ برخی از بهترین قابلیت‌های عکاسی زوم را دارند؛ به‌ویژه پرچمداران گلکسی S Ultra که می‌توان گفت بهترین تنوع زوم را در بین تمامی گوشی‌های هوشمند فعلی بازار دراختیار دارند. پس از استفاده از ترکیب لنز زوم 3 برابری در مدل‌های استاندارد و پلاس و همچنین 3 و 10 برابری اپیتکال در مدل‌های اولترا برای چند سال پیاپی، حال به‌نظر می‌رسد غول کره‌ای قصد دارد از فناوری زوم جدیدی در گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 24 آینده خود استفاده کند. سامسونگ به‌تازگی دو علامت تجاری جدید را با عنوان Isocell Zoom و Isocell Zoom Pro به‌ثبت رسانده است که به استفاده از سنسور اختصاصی این شرکت در لنز زوم تله‌فوتو گلکسی‌های آینده اشاره دارد.

علامت تجاری Isocell Zoom و Isocell Zoom Pro سامسونگ

درحال‌حاضر، سامسونگ بیشتر از سنسورهای سونی در لنزهای زوم پرچمداران خود استفاده می‌کند، اما ممکن است این شرکت در آینده نزدیک به استفاده از سنسورهای ISOCELL داخلی برای این لنزها روی بیاورد؛ چراکه این شرکت به‌تازگی درخواست ثبت علائم تجاری Isocell Zoom و Isocell Zoom Pro را در بریتانیا صادر کرده است.

سنسورهای ISOCELL سامسونگ برای مدت طولانی در گوشی‌های این شرکت استفاده می‌شدند و درحالی‌که پرچمداران قبلی گلکسی اس از ترکیبی از سنسورهای تصویر سونی و سامسونگ استفاده می‌کنند، گلکسی اس 23 اولترا به‌طور انحصاری از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL سامسونگ بهره می‌برد. اما این شرکت پیش از این هرگز اصطلاح “zoom” را به سنسورهای ISOCELL اضافه نکرده بود.

علامت تجاری Isocell Zoom و Isocell Zoom Pro سامسونگ

علامت تجاری Isocell Zoom و Isocell Zoom Pro سامسونگ

این مورد اما ما را به تعجب وا می‌دارد که آیا علائم تجاری جدید به ترکیب دوربین زوم تا حدودی متفاوت در سری Galaxy S24، به‌ویژه Galaxy S24 Ultra اشاره می‌کنند یا خیر. شایعاتی وجود دارد مبنی‌بر اینکه S24 Ultra می‌تواند یک لنز تله‌فوتو تکی با زوم 150 برابری و قابلیت زوم پیوسته داشته باشد.

متأسفانه، همه این‌ها حدس‌وگمان است و درنهایت مشخص نیست تصمیم نهایی سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدار آینده خود چگونه است. برنامه‌های کاربردی علامت تجاری همیشه نشانه‌ای از این نیستند که محصولات یا اجزای مرتبط در آینده نزدیک به یک دستگاه تجاری راه پیدا کنند، بنابراین قبل از رسیدن به هر نتیجه‌ای باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

نظر شما درباره ثبت علامت تجاری Isocell Zoom و Isocell Zoom Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/28/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D8%A6%D9%85-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-isocell-zoom-%D9%88-isocell-zoom-pro-%D8%B1%D8%A7-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا