اخبار فناوری

رندر جزئیات سامسونگ گلکسی A24 همراه با مشخصات فاش شد

در جریان رویداد معرفی گلکسی A14، گلکسی A34 5G و Galaxy A54 5G در ترکیه، سامسونگ فاش کرد که در حال کار بر روی دستگاه جدید دیگری به نام گلکسی A24 و در ماه های آینده وارد بازار خواهد شد. در گذشته طراحی اولیه و مشخصات این گوشی فاش شده بود. امروز، رندرهای دقیقی از گلکسی A24 دوباره به بیرون درز کرده است که نگاهی به طراحی کامل این گوشی ارزان قیمت و همچنین رنگ بندی آن و مهمتر از همه مشخصات کامل و قیمت آن را به ما می دهد.

رندر دقیق از Samsung Galaxy A24

رندرهای رسمی گلکسی A24 توسط وب سایت دیدگاه های تکنولوژیکی و فاش کننده پاراس گوگلانی دستگاه را به رنگ مشکی و سبز نشان می دهد. این رندر همچنین دارای یک برچسب تبلیغاتی بر روی صفحه نمایش گوشی است که مشخصات آن را برجسته می کند که شامل 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15 وات و دوربین سه گانه در پشت با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است.

طبق گزارش ها، گلکسی A24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD+، نرخ به روز رسانی 90 هرتز و بریدگی Infinity-U خواهد بود. ظاهرا این ناچ میزبان یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. در مورد دوربین های پشتی نیز در این گوشی علاوه بر سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، از یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. گفته می شود دوربین های اصلی و سلفی قادر به فیلم برداری Full HD با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه هستند.

رندر دقیق از Samsung Galaxy A24

رندر دقیق از Samsung Galaxy A24

Tech Outlook ادعا می کند که این گوشی با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 خارج از جعبه عرضه می شود، که جای تعجب نیست زیرا این همان چیزی است که سایر گوشی های هوشمند جدید سامسونگ با آن عرضه شده اند. این نشریه در رابطه با بدنه دستگاه، ابعاد آن را 162.1 در 77.6 در 8.3 میلی متر، وزن 195 گرم و دارای قاب پلاستیکی و پنل پشتی پلاستیکی عنوان کرده است. همانطور که قبلاً اطلاعات فاش شده بود، گلکسی A24 یک دستگاه 4G خواهد بود.

در مورد قیمت گلکسی A24، اطلاعات فاش شده ادعا می کنند که قیمت آن 190 دلار خواهد بود و تا پایان ماه جاری در هند عرضه خواهد شد. زمان‌بندی راه‌اندازی قابل قبول به نظر می‌رسد زیرا این گوشی قبلاً توسط گواهی‌های صادر شده در هند تأیید شده است. همانطور که قبلاً اطلاعات فاش شده نشان داده بود، گلکسی A24 دارای پردازنده مدیاتک Helio G99 یا Snapdragon 680 است و علاوه بر این، این دستگاه به غیر از رنگ مشکی و سبز در رنگ های قرمز شرابی و نقره ای نیز عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره رندر دقیق گلکسی A24 سامسونگ و مشخصات این گوشی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا