اخبار فناوری

قابلیت چت صوتی گروهی به زودی به واتس اپ اضافه می شود

WhatsApp به طور مداوم و هدفمند در حال بهبود است. اگرچه بسیاری از ویژگی های جدید آن از تلگرام یا سایر پلتفرم ها کپی شده است، اما در نهایت این موضوع به نفع کاربر تمام می شود. به تازگی متوجه شدیم که قابلیت چت صوتی گروهی به زودی به واتس اپ اضافه خواهد شد. قابلیتی که این بار بسیار شبیه کپی دیسکورد است.

چت صوتی گروهی واتس اپ

تماس های صوتی واتساپ از زمان معرفی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. از نظر تجربه کاربری و حتی رابط کاربری، این ویژگی همانند یک تماس تلفنی معمولی است و گزینه های معمولی مورد نیاز شما را در حین مکالمه فراهم می کند.

به تازگی یک ویژگی مشاهده شده است که نشان می دهد واتس اپ ممکن است در حال برنامه ریزی یک ویژگی بزرگ برای قابلیت های تماس صوتی خود، به ویژه برای گروه ها باشد. نام این قابلیت «چت صوتی» است و شباهت زیادی به چت صوتی دیسکورد دارد.

در نسخه بتای WhatsApp 2.23.7.12 قابلیت جدیدی برای تماس صوتی مشاهده شده است. یک آرم موج شکل جایگزین دکمه تماس معمول در منوی بالای صفحه مکالمات می شود.

با ضربه زدن روی آن، 2 گزینه دارید که به شما امکان می دهد بین باز کردن چت صوتی و تماس گروهی یکی را انتخاب کنید. اگرچه این قابلیت هنوز در دسترس نیست، اما می توانید بخشی از رابط کاربری آن را در تصویر بالا مشاهده کنید.

وقتی در یک گفتگوی صوتی نوار بالا باز می شود تا جایی برای دکمه پایان تماس در بالای صفحه باز شود. ما فرض می کنیم که در نسخه نهایی گزینه های بیشتری در این فضای جدید در بالای صفحه وجود خواهد داشت.

نامی که واتس اپ انتخاب کرده است مطمئناً نشان می دهد که این ویژگی مشابه Discord کار می کند. البته هنوز تا نهایی کردن این ویژگی فاصله داریم، باید بیشتر منتظر باشیم تا شاهد انتشار واتس اپ باشیم.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این ویژگی مفید است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا