اخبار فناوری

رسما تایید شده است که اولین گوشی تاشو OnePlus در تابستان 1402 معرفی خواهد شد.

رویداد بزرگ OnePlus شامل محصولات زیادی بود. هر یک از این محصولات را می توان تازه وارد دانست. اولین تبلت OnePlus با نام تبلت وان پلاس به صورت رسمی معرفی شده است و به نظر می رسد حدود 6 ماه دیگر شاهد عرضه دیگری از این برند چینی باشیم. بله، رسما تایید شده است که اولین گوشی تاشو OnePlus در تابستان 1402 معرفی خواهد شد.

اولین گوشی تاشو OnePlus

اگرچه وان پلاس تایید کرده است که گوشی های تاشو این شرکت تا سه ماهه سوم سال 2023 معادل تایستان 1402 عرضه خواهند شد، اما ما اطلاعات رسمی بیشتری در مورد این محصولات نداریم. به عنوان مثال، ما از نام، طرح، مشخصات و مطمئناً قیمت آنها اطلاعی نداریم. گوشی تاشو OnePlus ذره برای جسم مستقیم!

با این حال، ما یک رندر ساده از آنچه که می‌تواند باشد، و می‌تواند باشد، گوشی تاشو OnePlus را داریم. در واقع این رندر طراحی دوربین معروف سری OnePlus 11 و نمای جلوی گوشی تاشو Oppo Find N2 را گرفته است. باید گفت که حدس خیلی اشتباه نیست، اما در این مرحله هیچ چیز قطعی نیست و خروجی محصول نهایی احتمالاً کاملاً متفاوت خواهد بود.

از نظر نام گذاری این گوشی ها می توانند باشند OnePlus V Fold و OnePlus V Flip نامیده می شود، زیرا این نام ها قبلاً به طور رسمی توسط CNIPA – اداره مالکیت معنوی چین به ثبت رسیده اند.

گوشی های OnePlus V Fold و V Flip مشاهده شده اند

گوشی های OnePlus V Fold و V Flip احتمالا بر اساس Find N2 و Find N2 Flip ساخته می شوند. این فرض به دلیل همکاری نزدیک اوپو با وان پلاس است. عرضه محصولات تاشو OnePlus تنوع بیشتری را برای بازار گوشی های تاشو به ارمغان می آورد، اگرچه ممکن است این محصولات مدل های کاملا جدیدی نباشند، اما بازار جهانی هنوز گوشی های تاشو OPPO را تجربه نکرده است.

نطر شما چی هست؟ منتظر گوشی های تاشو OnePlus هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا