اخبار فناوری

حضور Mediatek در MWC 2023 با تراشه‌های بعدی جدید و سایر محصولات

کنگره جهانی موبایل شاید دیگر جایی برای رونمایی از بهترین پرچمداران اندرویدی نباشد، اما یکی از جذاب ترین محافل برای علاقه مندان به فناوری باقی خواهد ماند. در همین راستا، حضور اخیر مدیاتک در MWC 2023 با تراشه ابعاد جدید و سایر محصولات تایید شده است.

مدیاتک در MWC 2023

مدیاتک تایید کرده است که فناوری ها و نوآوری های مختلف را در MWC 2023 به نمایش می گذارد. این رویداد از 8 تا 11 مارس 1402 برگزار می شود.

در میان رونمایی های جدید، اعضای جدید تراشه های سری Dimensity و Helio رونمایی خواهند شد. سری Dimension شامل تراشه های مجهز به ارتباط Mediatek 5G است. ما انتظار داریم محصولات جدید شامل بهبودهایی در اتصال، چند رسانه ای، پردازش تصویر، هوش مصنوعی و موارد دیگر باشد.

همچنین شایعاتی مبنی بر احتمال عضویت در سری Dimension 9000 و عضوی از سری Dimension 7000 شنیده می شود.همچنین برنامه هایی برای معرفی یکی از تراشه های مقرون به صرفه هلیو وجود دارد.

تراشه ابعاد 9200 این نماینده پیشرفته جدید این شرکت خواهد بود که بر روی گوشی های پرچمدار قرار می گیرد.

به غیر از آن مدیاتک ابعاد تراشه 7200 همچنین در رویداد MWC رونمایی خواهد شد. این تراشه برای میان رده ها با مشخصات خوبی استفاده خواهد شد.

به استثنای تراشه های سری Dimension، تراشه Helio G36 همچنین برای گوشی های مقرون به صرفه ای که دوست دارند حداقل تجربه بازی را ارائه دهند، ارائه خواهد شد.

Mediatek Filogic

Mediatek Filogic

در میان رونمایی های مختلف تراشه های جدید، این شرکت نیز اعلام کرد تراشه های فیلولوژیکی موارد جدید برای اتصال پیشرفته در محصولاتی مانند روترها، تلویزیون های هوشمند، دستگاه های پخش جریانی، گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و موارد دیگر رونمایی خواهند شد. رویداد MWC همچنین جایی است که شرکت مجموعه جدیدی از محصولات با استانداردهای Wi-Fi 7 و همچنین استانداردهای قدیمی‌تر اما هنوز هم توانمند 6E و 6 را به نمایش خواهد گذاشت.

بعلاوه، پلتفرم جدید جنیو این شامل چیپست های رده بالا، میان رده و مقرون به صرفه است که محصولات مختلف خانه های هوشمند و دستگاه های اینترنت اشیا را تامین می کند. این شامل لوازم خانگی هوشمند و تلویزیون های هوشمند می شود. در عین حال، چیپست شرکتی آنها عملکرد بالا و عمر باتری خوب را برای کروم بوک ها در قیمت های مختلف ارائه می دهند.

نطر شما چی هست؟ منتظر رویداد MediaTek در MWC 2023 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا