اخبار فناوری

حذف خودکار گروه WhatsApp به زودی

واتس‌اپ ممکن است در برخی از به‌روزرسانی‌های خود عملکرد تلگرام را اضافه کند، اما همیشه یک پلتفرم کپی‌کننده نیست. به عنوان مثال، ما اخیراً این را شنیدیم حذف خودکار گروه واتساپ آینده. یک ویژگی خوب که می تواند قبرستان گروه های رها شده ما را کاهش دهد.

حذف خودکار گروه واتساپ

توانایی ناپدید شدن پیام واتس اپ این ویژگی در پایان سال 2020 معرفی شد. این ویژگی برای پیام های چت یک به یک (شما و یک مخاطب) در دسترس بود و اکنون کمی گسترده تر خواهد شد. در فارسی می توان آن را «گروه خود حذف شونده» نامید و بنا به تعریف یک ویژگی کلی تر از ناپدید شدن همان پیام ها است.

نام این ویژگی گروه های در حال انقضا بوده . در حال آزمایش بر روی WhatsApp بتای iOS نسخه 23.5.0.070 است.

همانطور که در اسکرین شات زیر مشاهده می کنید، این قابلیت در تنظیمات گروه قابل تغییر است و به شما این امکان را می دهد که یک بازه زمانی برای حذف پیام های خود از گروه انتخاب کنید. این فاصله می تواند یک روز، یک هفته یا یک تاریخ سفارشی باشد.

حذف خودکار گروه واتساپ

حذف خودکار گروه واتساپ

اگرچه این ویژگی هنوز عمومی نشده است، اما نکات مهمی وجود دارد که باید در مورد این ویژگی بدانید.

اول از همه، این ویژگی فقط برای پیام های خود شما اعمال می شود. بنابراین، اگر سایر اعضای گروه تاریخ انقضا تعیین نکرده باشند، همچنان با پیام های خود در گروه باقی خواهند ماند.

همچنین می توانید نظر خود را تغییر دهید. برای مثال، می‌توانید هر تاریخ انقضایی را لغو کنید، و حتی اگر این کار را فراموش کردید، واتس‌اپ از شما می‌خواهد تا قبل از حذف کامل پیام‌هایتان، تأیید کنید.

نطر شما چی هست؟ آیا به نظر شما این ویژگی مفید است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا