اخبار فناوری

جزئیات دوربین و تراشه گلکسی S24 و S25 فاش شد: بازگشت چیپست Exynos و سنسور GN3

اگرچه هنوز 7 ماه تا عرضه رسمی سری گلکسی اس 24 فاصله داریم، اما جزئیات مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ در حال آشکار شدن است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک افشاگر در مورد جزئیات دوربین و تراشه گلکسی اس 24، سامسونگ احتمالا سال آینده از تراشه اگزینوس 2400 خود علاوه بر نسل سوم اسنپدراگون 8 استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، مدل پایه و پلاس همچنان دارای سنسور GN3 برای لنز اصلی خود هستند، در حالی که لنز تله فوتو 3 برابر گلکسی اس 24 اولترا حذف خواهد شد و زوم پریسکوپ پیوسته 3 تا 10 برابری جایگزین آن خواهد شد.

جزئیات دوربین و تراشه گلکسی S24 و S25

افشاگر معروف Tech_Reve او به تازگی جزئیات جالبی از پرچمداران آینده سامسونگ فاش کرده است. او پیش بینی کرد که سامسونگ احتمالاً از Exynos 2400 برای گلکسی S24 در کنار نسل سوم اسنپدراگون 8 استفاده خواهد کرد. هر دو چیپست مبتنی بر فرآیند تولید 4 نانومتری خواهند بود. علاوه بر این، نسخه های Basic و Plus دارای دوربین اصلی ISOCELL GN3 50 مگاپیکسلی خواهند بود، در حالی که نوع Ultra دیگر لنزهای تله فوتو 3x و 10x را نخواهد داشت. در عوض، سامسونگ از یک لنز پریسکوپ تاشو استفاده می کند که امکان زوم اپتیکال 3x و 10x را فراهم می کند. این بدان معناست که یک سنسور کمتر در گوشی شاهد خواهیم بود.

علاوه بر این، منبع به گلکسی اس 25 نیز اشاره کرده است. می‌توانیم یک نسخه اگزینوس 2500 را در کنار سری اسنپدراگون 8 نسل 4 ببینیم که هر دو بر اساس فرآیند تولید 3 نانومتری هستند. ISOCELL GN3 دیگر مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و ما شاهد یک سنسور 200 مگاپیکسلی جدید با فناوری به روز خواهیم بود، مانند تراشه سنسور تصویر 17 نانومتری اختصاصی این شرکت.

جزئیات دوربین و تراشه گلکسی S24 و S25

جزئیات دوربین و تراشه گلکسی S24 و S25

ما می دانیم که هنوز برای حدس و گمان در مورد سری گلکسی اس 24 و گلکسی اس 25 زود است. با این حال، باید درک کرد که توسعه این دستگاه ها در حال حاضر در حال انجام است. همچنین شنیده ایم که سامسونگ ممکن است نسخه پلاس را به کلی کنار بگذارد و فقط مدل های پایه و اولترا را در دستگاه های پرچمدار آینده گلکسی ببیند، که کاملا منطقی است زیرا پلاس به جز افزایش، کار بیشتری نسبت به مدل استاندارد انجام نمی دهد. اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری

متأسفانه، برای اخبار بیشتر در مورد سری گلکسی اس 24 و گلکسی اس 25 سامسونگ باید مدتی صبر کنیم. این شرکت گوشی های تاشو جدید خود را اواخر امسال عرضه خواهد کرد، بنابراین اطلاعات دقیق تر در مورد این دستگاه ها باید در ماه سپتامبر یا اواخر امسال منتشر شود.

نظر شما درباره جزئیات دوربین و تراشه گلکسی اس 24 و اس 25 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا