اخبار فناوری

شیائومی BlackShark 4S در 1 اکتبر 2009 رونمایی شد

برخلاف دیگر شرکتهای تابعه شیائومی ، Black Shark هر سال کمترین فعالیت را دارد. البته این امر به دلیل عرضه محصولات گیمینگ طبیعی است. اما شیائومی بالاخره تاریخ عرضه BlackShark 4S را اعلام کرد. این دستگاه در کمتر از یک هفته رونمایی می شود!

تاریخ انتشار شیائومی BlackShark 4S به طور رسمی اعلام شد

شیائومی چند ماه پیش ، از سری دو گوشی جدید با حروف BlackShark 4 و BlackShark 4 Pro رونمایی کرده بود

گوشی های بازی بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو با شارژر 120 وات و صفحه نمایش 144 هرتز رسما معرفی شدند

طبق گزارشات گیزموچیناطلاعات اخیر نشان می دهد که Black Shark در حال توسعه دو گوشی با نام BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro است تا جایگزین نسخه های قوی تر Black Shark 4 و Black Shark 4 Pro شود. سرانجام ، این شرکت از طریق حساب Weibo خود اعلام کرد که BlackShark 4S در 4 اکتبر رونمایی می شود (مهر) خواهد بود.

تاریخ رونمایی BlackShark 4S

در پوستر رسمی منتشر شده توسط این شرکت ، تنها نام BlackShark 4S فاش شد. با این حال ، ما می توانیم همزمان از رونمایی از BlackShark 4S Pro نیز دیدن کنیم. با نگاهی دقیق به این پوستر ، می توانید حضور یک دوربین اصلی سه گانه با طرح افقی را در BlackShark 4S مشاهده کنید. با این حال ، این شرکت هنوز در مورد مشخصات فنی این دستگاه اظهار نظر نکرده است.

اما افشاگران می گویند Black Shark 4S Pro مجهز به صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 244 هرتز خواهد بود. قلب تپنده این دستگاه قوی ترین تراشه فعلی کوالکام است ، یعنی اسنپدراگون 888 پلاس شرقی قدرت شارژر این دستگاه همانند قبل 3 وات خواهد بود. دوربین اصلی سه گانه این دستگاه دارای سنسورهای 5 + 1 + 64 مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض است. این همان سیستم دوربین Black Shark 4 Pro است.

کوالکام Snapdragon 888 Plus: Snapdragon 888 Plus را برای بهبود هوش مصنوعی ارائه می دهد

سپس BlackShark 4S احتمالاً دارای نرخ تازه سازی صفحه نمایش 24 هرتز و شارژر 4 وات خواهد بود. Black Shark 4 قبلاً دارای Snapdragon 870 بود. بنابراین ، مشخص نیست نسخه جدید این گوشی از چه منبعی تامین می شود. دوربین اصلی آن ، مانند Black Shark 4 ، احتمالاً دارای سنسورهای 64+ مگاپیکسلی 5+ ٨+ با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض است.

نظر شما در مورد این دو دستگاه و مشخصات احتمالی آنها چیست؟ آیا تا زمان رونمایی از BlackShark 4S دقایق می شمارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا