اخبار فناوری

تمدید مهلت انتخاب خودرو در طرح فروش تلفیقی: حداقل تا روز دوشنبه 8 اسفند 1401

اگر از طرح فروش خودرو بدون قرعه کشی خودرو خریده اید و یک حساب پروکسی ایجاد کرده اید و 100 میلیون تومان آن را مسدود کرده اید و حالا می خواهید مدل خودروی خود را انتخاب کنید و نمی توانید، نگران نباشید. وزارت کشور تمدید مهلت انتخاب خودرو در طرح فروش تلفیقی را حداقل تا روز دوشنبه 8 اسفند 1401 اعلام می کند.این حکم «حداقل تا…» شاید ممکن است به معنای تمدید طولانی تر باشد، اما هیچ چیز قطعی نیست.

تمدید مهلت انتخاب خودرو در طرح فروش یکپارچه

طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو یا آنچه وزارت صمت آن را می نامد.طرح یکپارچه ملی خرید خودرو بر اساس فرآیند نوبت دهیاو می گوید هنوز به فعال «لاتاری» متکی است. بنابراین اینکه گفته می شود وزارت حراست توانسته است قرعه کشی را از طرح فروش خودرو حذف کند، کاملا نادرست است. در واقع آنها لاتاری را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کردند.

در حال حاضر مرحله دوم این «فرآیند» در حال انجام است که شامل مرحله است انتخاب خودرو طرح فروش بدون قرعه کشی با توجه به تعداد زیاد متقاضیان، سایت حراج خودرو بدون قرعه کشی نمی تواند تشکیل جلسه دهد. به همین دلیل مدت 5 تا 28 مارس 1401 برای او کافی نیست.

لاماری و کرامت - دو خودروی حاضر در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی یا مونتاژ داخلی

لاماری و کرامت – دو خودروی حاضر در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی یا مونتاژ داخلی

سخنگوی وزارت صمت گفت:

مهلت ثبت نام در سامانه ملی خرید خودرو حداقل یک روز یعنی تا نهم اسفندماه تمدید شد.

وی در ادامه افزود:

از کسایی که اومدن و موفق به ثبت نام نشدن عذرخواهی میکنم قول می دهیم آخرین نفری که 100 میلیون تومان اکانت پروکسی دارد زمان ثبت نام داشته باشد.

ورود نامزدها به سایتesalecar.ir«آنها می توانند خودروی مورد نظر را ثبت نام کنند.

بر اساس این تعهد، « قول می دهیم آخرین نفری که 100 میلیون تومان اکانت پروکسی دارد، فرصت ثبت نام داشته باشد». بنابراین احتمالاً اگر همه متقاضیان تأیید شده نمی توانند تا دوشنبه 29 مارس 1401 خودرو انتخاب کنند، آن مهلت باید تمدید شود. با این حال هنوز چیزی مشخص نیست و در صورت اعلام خبر از همین جا به شما اطلاع خواهیم داد.

اگر می خواهید بدانید کدام خودروها در دسترس هستند، می توانید لیست ماشین های فروش بدون قرعه کشی اینجا را ببین:

مدل خودروهای ملی طرح فروش بدون قرعه کشی مشخص شد (لیست به روز شد)

آیا در این طرح شرکت کردید؟ آیا توانستید مدل ماشین خود را انتخاب کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا