اخبار فناوری

تلفن همراه کریستیانو رونالدو چه مدلی است؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که ستاره های جهانی از چه نوع گوشی های هوشمندی استفاده می کنند. این مشکل گاهی اوقات و بیشتر به صورت تصادفی هنگام کار با دستگاه های خود آشکار می شود. طبق تجربیات قبلی، افراد مشهور معمولا از آیفون اپل به عنوان تلفن همراه اصلی خود استفاده می کنند. در این میان مواردی وجود دارد که از برندهای دیگر استفاده کرده اند و برخی از آنها واقعا تعجب آور هستند. جالب است بدانید کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن سال فوتبال جهان و فوق ستاره پرتغالی در حال حاضر ممکن است از گوشی موبایل هواوی استفاده کند و به عبارت دقیق تر، طراحی هوآوی میت آر اس پورشه متعلق به 2018، از آن استفاده کنید.

تلفن همراه کریستیانو رونالدو

گمانه زنی ها در مورد مدل گوشی کریستیانو رونالدو بر اساس آن است دیداری این گوشی که توسط او منتشر شد، در نهایت Huawei Mate RS Porsche Design است. این عکس از یک پست Weibo که توسط سینا دیجیتال منتشر شده است، عکسی از رونالدو را با گوشی هوشمند هوآوی نشان می دهد. با این حال، تصور می شود که عکس Weibo مربوط به سال 2021 باشد و برخی از کاربران اینترنت معتقدند که می تواند یک گوشی غیر هوآوی باشد. همچنین گفته می‌شود که رونالدو در مجموع از هشت تلفن همراه مختلف استفاده می‌کند و مدل هوآوی مخصوص وب‌گردی است.

تلفن همراه کریستیانو رونالدو

تلفن همراه کریستیانو رونالدو

این گوشی روی بنتلی رونالدو دیده شد و این سوپراستار هرگز عشق خود را به این خودرو پنهان نکرده است. Mate RS Porsche Design Edition در سال 2018 به مناسبت هفتادمین سالگرد تولید خودروی اسپرت پورشه عرضه شد. ضمن اینکه معرفی این گوشی همزمان با عرضه پورشه 911nGT 3 RS بود. هواوی با پورشه همکاری کرده است تا Huawei Mate RS را که برای این خودرو سفارشی شده است، عرضه کند.

این گوشی هوشمند سه دوربین لایکا را با سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی ترکیب کرده و علاوه بر اثرانگشت خوان پشتی، از حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش نیز بهره می برد. این اسمارت فون در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه شد و امکان باز کردن قفل با چهره را نیز داشت. Huawei Mate RS Porsche Design Edition دارای پیکربندی حافظه 512.6 گیگابایتی بود و در ابتدا در سال 2018 با قیمت 2600 دلار عرضه شد.

نظر شما در مورد تلفن همراه کریستیانو رونالدو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا