اخبار فناوری

محصولات جدید هواوی کمتر از 1 ماه دیگر رونمایی خواهند شد: Watch Buds و FreeBuds 5i

انتظار می رود هواوی ماه آینده میزبان رویدادی در چین باشد. به گفته یک خبرنگار چینی، این شرکت چهار محصول را به نمایش خواهد گذاشت. در اینجا نگاهی داریم به دستگاه های جدید هواوی که قرار است ماه آینده معرفی شوند. در بین این محصولات می توان نام Watch Buds و FreeBuds 5i را قابل توجه تر دانست.

رونمایی از محصولات جدید هواوی تا 27 آذر 1401؟

ما قبلاً آن را دیده ایم هدفون هواوی واچ این یک گجت 2 در 1 است که گوشی های هندزفری کاملا بی سیم را در ساعت هوشمند قرار می دهد.

هدفون هواوی واچ دستگاه های دیگری مانند FreeBuds 5i، Huawei Watch 5G و Nova 10 SE به آن ملحق خواهند شد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد Jonation وجود ندارد Freebuds 4i یا ساعات کاری کودکان در دسترس نیست.

در مورد Huawei Nova 10 SE باید گفت که این گوشی کاملاً جدید نیست زیرا قبلاً در بازار جهانی عرضه شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ OLED با نرخ رفرش 90 هرتز، چیپست اسنپدراگون 680، 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی است. یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 108 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسل (فوق عریض) + دوربین سه گانه 2 مگاپیکسل (ماکرو).

گفته می شود هواوی این روزها قصد داشت از Huawei Watch Buds و Nova 10 SE رونمایی کند، با این حال به نظر می رسد مراسم رونمایی به 18 دسامبر 1401 موکول شده است، اما تاریخ برگزاری این رویداد هنوز مشخص نیست.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر محصولات جدید هواوی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا