اخبار فناوری

تصویر زنده شیائومی پوکو F5 پرو لو رفت

انتظار می رود شیائومی تا پایان ماه جاری از گوشی های سری POCO F5 «قاتل پرچمدار» رونمایی کند. شایعات جدیدی در فضای مجازی درباره این گوشی های هوشمند منتشر شده است. آخرین نشت اطلاعات، تصویر زنده پوکو اف 5 پرو در اختیار ما قرار گرفت. با مایفون مگ منتظر جزییات این گزارش باشید.

Poco F5 Pro نسخه تغییر نام یافته Redmi K60 خواهد بود

به نظر می رسد شیائومی پوکو F5 پرو در حال دریافت گواهی FCC است. با دریافت این گواهی، تصویر زنده این گوشی هوشمند فاش شد. همانطور که انتظار داشتیم، تصویر زنده Poco F5 Pro بسیار شبیه به آن است Redmi K60 آیا او دارد این گوشی هوشمند Redmi در ماه ژانویه در چین عرضه شد. یک ماژول دوربین مستطیلی بزرگ با سه لنز در قاب پشتی هر دوی این گوشی های هوشمند دیده می شود. قاب پشتی POCO F5 Pro براق بوده و لوگوی این برند در سمت چپ پایین قاب نمایان است. انتظار می رود Poco F5 Pro به عنوان یک نسخه تغییر نام تجاری Redmi K60 وارد بازارهای جهانی شود.

Poco F5 Pro اولین گوشی هوشمند این برند است که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپری با ظرفیت بالا است و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. انتظار داریم قدرت شارژ بی سیم این گوشی 30 وات باشد. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول، قدرت پردازش مورد نیاز این دستگاه را تامین خواهد کرد. POCO F5 pro به صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED مجهز شده است. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی 1400 نیت را دارد و از فضای رنگی DCI P3 پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود.

Poco F5 نسخه تغییر نام یافته Redmi Note 12 Turbo خواهد بود

مانند گیزموچینا او اشاره می کند که دوربین های Poco F5 Pro همانند POCO F4 خواهند بود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از سنسور 64 مگاپیکسلی Omnivision OV64B با لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد. دو دوربین دیگر این گوشی هوشمند نیز دارای رزولوشن 8 و 2 مگاپیکسلی هستند و برای عکاسی فوق عریض و ماکرو استفاده خواهند شد. پیش بینی می شود همراه با POCO F5 Pro از نسخه استاندارد این گوشی هوشمند نیز رونمایی شود. گفته می شود که Poco F5 در واقع یک نسخه تغییر نام تجاری است ردمی نوت 12 توربو خواهد بود.

Poco F5 Pro به عرضه رسمی نزدیکتر است

نظر شما در مورد گوشی های سری پوکو F5 شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا