اخبار فناوری

تراشه 3 نانومتری اپل A17 یکی از وسوسه های اصلی برای خرید آیفون 15 پرو خواهد بود

هر دستگاه باید چندین وسوسه اصلی برای خرید ایجاد کند. بسیاری از برندها روی دوربین یا طراحی و حتی سرعت شارژ کار می کنند. همانطور که گزارش ها می گویند، تراشه 3 نانومتری اپل A17 یکی از وسوسه های اصلی برای خرید آیفون 15 پرو خواهد بود.

تراشه 3 نانومتری اپل A17

گزارش ها از تایوان نشان می دهد که اپل قصد دارد تا 35 درصد بهره وری انرژی را در تراشه 3 نانومتری A17 بهبود بخشد. تراشه ساز قراردادی تایوانی TSMC این تراشه را بر اساس فناوری 3 نانومتری FinFet ساخته است

خودی ها گفتند که این یک ویژگی کلیدی خواهد بود و با دوربین جدید و پورت شارژ USB-C، وسوسه ارتقاء مدل های قدیمی تر را افزایش می دهد.

به گفته دیجی تایمز، اپل تمام ظرفیت تولید تراشه های 3 نانومتری TSMC را خریداری کرده است. بنابراین، اپل تنها سازنده گوشی های هوشمند است که چنین سفارشی را در سال 2023 ثبت کرده است.

کوالکام و مدیاتک در حال حاضر محصولات 3 نانومتری خود را توسعه نخواهند داد. مدیاتک می گوید هزینه های تولید بالاست. همانطور که کوالکام یک گام به عقب برداشته و وضعیت را ارزیابی می کند.

با این حال، سامسونگ تاکنون هزینه های زیادی را برای فناوری تراشه 3 نانومتری خود هزینه کرده است.

انتظار می رود اپل از A17 Bionic برای آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس استفاده کند. این گوشی ها با طراحی جدید، دوربین پریسکوپ و دکمه های صدا و پاور غیر برجسته عرضه می شوند.

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس باید به تراشه A16 Bionic که در iPhone 14 Pro و PurMax استفاده می شود بسنده کنند.

نطر شما چی هست؟ آیا تراشه 3 نانومتری اپل A17 وسوسه ای برای خرید شما خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا