اخبار فناوری

تراشه های Qualcomm S5 Gen 2 و S3 Gen 2 برای هدفون های بلوتوث معرفی شده اند

کوالکام در رویداد فعلی Snapdragon Summit 2022 چندین چیپست جدید در هاوایی رونمایی کرد. با تراشه پرچمدار مورد انتظار اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گوشی‌های هوشمند، کوالکام Snapdragon AR2 Gen 1 را برای نسل بعدی عینک‌های واقعیت افزوده و Qualcomm S3 Gen 2 و Qualcomm S5 Gen 2 را برای تجهیزات صوتی بی‌سیم معرفی کرد.

تراشه های Qualcomm S5 Gen 2 و S3 Gen 2

تراشه‌های جدید Qualcomm S3 Gen 2 و Qualcomm S5 Gen 2 از پلتفرم‌های صوتی Qualcomm S3 و Qualcomm S5 پیروی می‌کنند که این شرکت در MWC اوایل سال جاری به نمایش گذاشت. کوالکام ادعا می‌کند که دستگاه‌های صوتی جدید «پیشرفته‌ترین پلت‌فرم صوتی بلوتوث تاکنون» هستند که از فناوری Snapdragon Sound پشتیبانی می‌کنند و برای کار با چیپست جدید Snapdragon 8 Gen 2 بهینه‌سازی شده‌اند. مجموعه‌ای از ویژگی‌های ممتاز جدید از جمله صدای فراگیر با پویا را به Snapdragon Sound ارائه می‌کند. ردیابی سر، پخش موسیقی بهبود یافته بدون افت کیفیت، و تأخیر 48 میلی‌ثانیه بین هدفون و هدست برای بازی.

تراشه های Qualcomm S5 Gen 2 و S3 Gen 2

تراشه های Qualcomm S5 Gen 2 و S3 Gen 2

در کنار این ویژگی ها، Qualcomm S3 Gen 2 و Qualcomm S5 Gen 2 نیز از نسل سوم حذف نویز فعال تطبیقی ​​کوالکام پشتیبانی می کنند. فناوری ANC تطبیقی ​​در پلتفرم‌های صوتی جدید همچنین شامل حالت وضوح تطبیقی ​​با تشخیص خودکار صدا است. جیمز چپمن، معاون و مدیر کل صدا، موسیقی و ابزارهای پوشیدنی کوالکام، درباره جدیدترین تراشه‌های صوتی این شرکت گفت:

پلتفرم‌های نسل بعدی S5 و S3 کوالکام به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ویژگی‌های غنی مورد نیاز مصرف‌کنندگان را ارائه دهند و در عین حال عملکرد بسیار کم مصرفی را ارائه دهند. ما ابتدا صدای بدون افت را از طریق بلوتوث معرفی کردیم و از آن زمان بیش از نیمی از مصرف کنندگان می گویند که به دنبال پشتیبانی از صدای فراگیر در هدست بی سیم بعدی خود هستند. خوشحالم که بگویم ما پشتیبانی صوتی فضایی با ردیابی هد پویا را به فناوری‌های Snapdragon Sound، صدای بدون تلفات برای مشخصات جدید بلوتوث LE Audio و حتی تأخیر کمتر در جدیدترین چیپ‌ست‌هایمان می‌آوریم.»

کوالکام نمونه برداری از پلتفرم های جدید Qualcomm S5 Gen 2 و Qualcomm S3 Gen 2 را برای سازندگان آغاز کرده است و می توانید انتظار داشته باشید که آنها را در نیمه دوم سال 2023 در محصولات تجاری مشاهده کنید.

نظر شما در مورد تراشه های نسل دوم Qualcomm S5 و S3 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا