اخبار فناوری

تبلت Oppo Pad 2 در رندرها مشاهده شد، همان OnePlus Pad؟

مقابل این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه دستگاه های پرچمدار جدید خود، تلفن هوشمند Find X6 و تبلت Pad 2 است. در حالی که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین محصولات خود است، تصاویر جدید و یک ویدیوی تیزر منتشر شده است که به ما نگاهی اجمالی به انتظارات ما می دهد. اوپو پد 2 داده شده. تبلت Oppo Pad 2 در واقع، این وان پلاس پد خواهد بود.

تبلت Oppo Pad 2

اوپو پد 2

اوپو پد 2

یکی از عناصر طراحی برجسته Oppo Pad 2 دوربین اصلی تک آن است. البته این طراحی قبلا در تبلت OnePlus Pad دیده شده بود. با توجه به اینکه Oppo و OnePlus ارتباط نزدیکی دارند، جای تعجب نیست که Oppo از این طراحی استفاده کند. این بدنه بزرگ یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

تبلت Oppo Pad 2 این دستگاه دارای صفحه نمایش 11.61 اینچی IPS با رزولوشن 2.8K و نرخ رفرش 144 هرتز خواهد بود.این دستگاه همچنین دارای چهار بلندگو خواهد بود و از فناوری های Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می کند. برای دوربین سلفی اوپو پد 2 یک نمونه 8 مگاپیکسلی در لبه صفحه نمایش قرار دارد.

اوپو پد 2

اوپو پد 2

بعلاوه، اوپو پد 2 باتری 9500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی خواهد داشت. استفاده از شارژ سریع برای دستگاه‌های با باتری‌های بزرگ‌تر که خوشبختانه Oppo آن را ارائه می‌کند، حتی مطلوب‌تر و اجباری‌تر است.

تبلت Oppo Pad 2 به پردازنده Mediatek Dimension 9000 این دستگاه به یک چیپست رده بالا در کلاس پرچمدار مجهز شده است.

بنچمارک Antutu Dimension 9000 از 1 میلیون عبور کرد + امتیازات معیار رسمی

نطر شما چی هست؟ آیا طراحی Oppo Pad 2 را دوست دارید؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا