اخبار فناوری

نمونه های دوربین Meizu 20 Pro با تصویر پنل جلویی این گوشی منتشر شده است

برند Meizu به وضوح گوشی پرچمدار بعدی خود را نامگذاری کرده است Meizu 20 Pro با الهام از سری گلکسی اس 23 سامسونگ. تاکنون چندین تصویر از پنل پشتی این گوشی هوشمند رنگ های متنوع فاش شده است، اما اخیراً یک تصویر جدید لو رفته طراحی پنل جلویی دستگاه را با سوراخ نمایشگر مرکزی آن نشان می دهد. علاوه بر این نمونه عکس های ثبت شده توسط دوربین Meizu 20 Pro نیز در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

نمونه عکس های دوربین Meizu 20 Pro

پیش نمایش نمونه عکس های گرفته شده توسط دوربین X6 Pro را پیدا کنید از زمانی که در Weibo منتشر شد، مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. حال شرکت میزو که قرار است گوشی میزو 20 پرو خود را در 19 فروردین 1402 معرفی کند، نمونه عکس های دوربین این دستگاه را نیز در همین شبکه اجتماعی قرار داده است.

نمونه عکس های دوربین Meizu 20 Pro

نمونه عکس های دوربین Meizu 20 Pro

یکی از مدیران جیلی شروع به ارسال نمونه عکس های گرفته شده توسط دوربین گوشی هوشمند با استفاده از Meizu 20 Pro در نمایشگاه خودروی این شرکت کرد.

نمونه عکس دوربین Meizu 20 Pro

علاوه بر این، عکس‌ها ترکیبی از پرتره‌های ماشین و عکس‌های طبیعت را نشان می‌دهند که در برخی از آنها جزئیات ضعیف و در برخی دیگر بوکه ناسازگار است.

این تصاویر از دوربین‌های چهارگانه پشتی 20 پرو می‌توانند بسیار نفس‌گیر باشند، به‌ویژه از آنجایی که گفته می‌شود پرچمدار آینده دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا با OIS است.

اخیرا خود میزو رندرهای مختلفی از Meizu 20 منتشر کرده است، اما آنها عمدتاً بر روی پنل پشتی تمرکز دارند. اما این تصویر جدید که توسط افشاگر چینی به اشتراک گذاشته شد و نگاه خوبی به جلوی گوشی به ما داد. مشاهده می شود که دستگاه دارای صفحه نمایش تخت است که با حاشیه های نازک احاطه شده است، با این حال منبع ادعا می کند که در واقعیت حاشیه های نمایشگر این گوشی بسیار ضخیم تر خواهد بود.

طراحی پنل جلوی Meizu 20 Pro

طراحی پنل جلوی Meizu 20 Pro

نظر شما در مورد نمونه دوربین Meizu 20 Pro چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا