اخبار فناوری

تاریخ WWDC 2023 اپل احتمالاً 15 ژوئن 1402 است

علاقه مندان و توسعه دهندگان اپل مشتاقانه منتظر کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این شرکت یا WWDC هستند. این رویداد به طور سنتی در هفته دوم ژوئن هر سال برگزار می شود. طبق آخرین شایعات، تاریخ WWDC 2023 اپل 15 ژوئن تعیین شده است.

تاریخ اپل WWDC 2023

شایعات مربوط به تاریخ WWDC 2023 از یک منبع عجیب و غریب، جزئیات برنامه پرواز!

رایان جونز، توسعه‌دهنده برنامه Flighty، تاریخ چند پروازی را که کالیفرنیا را در 14 ژوئن 1402 به هم متصل می‌کردند، در توییتر به اشتراک گذاشت. همانطور که می‌دانید، کالیفرنیا محل استقرار دفتر مرکزی اپل و اپل پارک است.

پس از توییت جونز، منابع شناخته شده در فضای توییتر نیز با این نظر موافق بودند. ShrimpApplePro که طرفداران زیادی برای ارائه جزئیات خاص در مورد محصولات اپل دارد، گفت که WWDC 2023 در همان تاریخ، 15 ژوئن 1402 برگزار خواهد شد. SnoopyTech نیز همین تاریخ را به اشتراک گذاشت و بر برگزاری این رویداد در هفته دوم ژوئن اصرار داشت.

به طور معمول، اپل تاریخ رسمی رویداد WWDC را یک ماه قبل اعلام می کند. بنابراین تا اردیبهشت 1402 باید اطلاعات رسمی در مورد تاریخ این رویداد ارائه شود.

اگرچه WWDC در درجه اول بر نرم افزار متمرکز است، اما ممکن است که رویداد امسال شامل یک معرفی سخت افزاری غافلگیر کننده باشد. این معرفی ممکن است هدست واقعیت ترکیبی اپل باشد.

ما انتظار داریم اپل آپدیت iOS 17 را در طول WWDC 2023 در کنار سایر سیستم عامل های خود از جمله watchOS 10، tvOS 17 و macOS 14 منتشر کند. همانطور که گفتیم، کنفرانس Developers 2023 باید جایی باشد که اپل از پروژه هدفون خود رونمایی می کند. احتمالاً محصول با سیستم عامل است xrOS همراه.

در حال حاضر، ما شایعات مشابهی در مورد کنفرانس توسعه دهندگان اپل در سال 2023 داریم. آیا منتظر این رویداد هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا