اخبار فناوری

مدل هری پاتر گوشی شیائومی ردمی نوت 12 توربو معرفی شد

فردا موعد است رونمایی از شیائومی ردمی نوت 12 توربو با اسنپدراگون 7+ نسل 2 است. به نظر می رسد که ردمی تمام توجه خود را به این دستگاه معطوف کرده است. از حافظه داخلی 1 ترابایتی و مدل رم 16 گیگابایتی گرفته تا حاشیه صفحه نمایش کوچکتر از آیفون 14 و اکنون نسخه ویژه هری پاتر 🪄. بله، با تیزرهای رسمی تایید شده است که مدل هری پاتر شیائومی ردمی نوت 12 توربو عرضه خواهد شد.

هری پاتر مدل شیائومی ردمی نوت 12 توربو

شرکت های فناوری به طور فزاینده ای با استودیوهای هالیوود همکاری می کنند تا نسخه های ویژه محصولات خود را بر اساس فیلم های محبوب منتشر کنند. این مشارکت‌ها به طرفداران این فرصت را می‌دهد که با خرید یک محصول خاص، یادگاری مرتبط با فیلم‌های مورد علاقه‌شان را داشته باشند، در حالی که به شرکت‌های فناوری این امکان را می‌دهند که محصولات خود را به مخاطبان بیشتری عرضه کنند.

به عنوان مثال، سامسونگ در گذشته با مارول استودیو همکاری کرده بود تا مدل‌های ویژه‌ای از گوشی‌های خود را با تم Avengers عرضه کند. یا اپل با دیزنی همکاری کرد تا مدل خاصی از AirPods را با الهام از جنگ ستارگان عرضه کند. طبق آخرین گزارش‌ها، Redmi در حال آماده‌سازی برای عرضه مدل ویژه Redmi Note 12 Turbo با تم هری پاتر است.

مدل شیائومی ردمی نوت 12 توربو هری پاتر چه ویژگی های اضافی دارد؟

این مدل ویژه با لباس کالج جادوگری و جادوگری هاگوارتز، ارسی، عصا و سایر اقلام معروف دنیای هری پاتر، از جمله اعلامیه پذیرش و یک سنجاق 9¾ ارائه می شود. عکس های این مجموعه را می توانید اینجا ببینید:

شایعه شده است که شیائومی ردمی نوت 12 توربو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی تخت OLED با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح +FHD است. در قسمت نرم افزار امکان اندروید 13 و MIUI 14 وجود دارد. ممکن است گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشد.

در قلب این دستگاه تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 قرار دارد. مدل رده بالای دستگاه می تواند دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 باشد.

در قسمت جلو ردمی نوت 12 توربو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. از مشخصات دوربین سه گانه این دستگاه می توان به دوربین 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گزارش دیگری ادعا می کند که احتمالا همان دستگاه است پوکو اف 5 در 17 آوریل 1402 رونمایی می شود.

طبق تیزر رسمی، Redmi Note 12 Turbo با رم 16 گیگابایتی و مدل حافظه داخلی 1 ترابایتی عرضه خواهد شد. این برای اولین بار در تاریخ سری ردمی نوت اتفاق می افتد.

نطر شما چی هست؟ آیا شما از طرفداران مدل های خاص تلفن همراه هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا