اخبار فناوری

تاریخ معرفی Vivo X Flip، X Fold 2 و Pad 2 مشخص شده است: 31 آوریل 1402

همین دیروز شایعه ای در مورد زمان بازداشت احتمالی منتشر شد رویداد بعدی ویوو در تلاش برای رونمایی از گوشی های تاشو جدید این شرکت فاش شد. امروز شرکت چینی به طور رسمی تاریخ 20/31 آوریل را برای معرفی Vivo X Flip، X Fold 2 و Pad 2 اعلام کرد. تائیدیه انجام داد. دو دستگاه X Fold 2 و Pad 2 به ترتیب با پیشرفت های فراوان، نسل دوم گوشی ها و تبلت های تاشو این شرکت محسوب می شوند. با این حال، X Flip اولین نسل از تلفن تاشو عمودی Vivo خواهد بود.

تاریخ معرفی Vivo X Flip، X Fold 2 و Pad 2

هوانگ تائو، معاون Vivo، درباره کنفرانس آتی این شرکت گفت: رویداد آینده در چین بر عملکرد پرچمداران و صفحه نمایش های بزرگ متمرکز خواهد بود. تیزرها می گویند نوعی «فناوری تصویربرداری سه بعدی» وجود خواهد داشت، که تصور می کنیم شبیه به چیزی است که ZTE در MWC با آن به نمایش گذاشت. NubiaPad 3D او ظاهر شد.

انتظار می‌رود که Vivo X Fold 2 دارای یک صفحه نمایش 8.03 اینچی E6 AMOLED تاشو در داخل و یک پنل 6.53 اینچی E6 AMOLED روی جلد باشد. هر دو صفحه نمایش همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر پنل خواهند بود، در حالی که چیپست نسل دوم اسنپدراگون 8 به گوشی تاشو انرژی خواهد داد.

شایعات در مورد X Flip نادرتر است. با این حال، تا کنون می دانیم که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8+ Gen 1 قدرت می گیرد و دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با سوراخ پانچ است. همچنین انتظار می‌رود دوربین دوگانه در پنل پشتی یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX866 با اپتیک‌های Zeiss T* و OIS باشد.

تاریخ معرفی Vivo X Flip، X Fold 2 و Pad 2

تاریخ معرفی Vivo X Flip، X Fold 2 و Pad 2

انتظار می رود Vivo Pad 2 نسخه بزرگتر Vivo Pad با صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD باشد و همچنین از چیپست Dimensity 9000 مدیاتک استفاده کند. گزارش ها حاکی از آن است که دستگاه دارای یک باتری بزرگ 10000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که عمر باتری عالی را تضمین می کند.

قیمت و زمان عرضه برای بازار چین نیز در این رویداد اعلام خواهد شد، اما گمان می رود این دستگاه ها هرگز در بازار جهانی عرضه نشوند.

نظر شما در مورد معرفی Vivo X Flip، X Fold 2 و Pad 2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا