اخبار فناوری

تاریخ معرفی OnePlus 11 و Buds Pro 2 مشخص شده است: 18 فوریه 1401

مدت کوتاهی پس از معرفی جدیدترین چیپست رده بالای کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 2شرکت OnePlus تایید کرده است که گوشی پرچمدار آینده این شرکت این نام را خواهد داشت وان پلاس 11 با این تراشه عرضه خواهد شد. اگرچه OnePlus در آن زمان جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه فاش نکرد، اما اکنون تأیید کرده است که پرچمدار OnePlus 11 به طور رسمی در تاریخ 7 فوریه 2023 عرضه می شود.

تاریخ معرفی وان پلاس 11

OnePlus رویدادی را در دهلی نو، هند در تاریخ برگزار می کند 7 فوریه 2023 خواهد بود که در آن از گوشی پرچمدار OnePlus 11 رونمایی خواهد شد.همچنین اعلام شد که در این رویداد هدفون OnePlus Buds 2 Pro نیز در بازار جهانی معرفی خواهد شد.

تاکنون وان پلاس تنها تایید کرده است که وان پلاس 11 از نسل دوم تراشه اسنپدراگون 8 کوالکام قدرت می گیرد. با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 خواهد بود. بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی از ترکیب دوربین سه گانه که با همکاری Hasselblad ساخته شده است، استفاده می کند که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

تاریخ معرفی وان پلاس 11

تاریخ معرفی وان پلاس 11

شایعات حاکی از آن است که OnePlus 11 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، اما قابلیت شارژ سریع مشابه OnePlus 10T را نخواهد داشت. ظاهراً این دستگاه به جای پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 150 واتی از شارژ 100 واتی استفاده می‌کند، اما برخلاف OnePlus 10T، گوشی آینده دارای دکمه کشویی اعلان امضای OnePlus است. از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 اشاره کرد. OnePlus 11 احتمالاً OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا خواهد کرد.

در حال حاضر، مشخص نیست که وان پلاس این گوشی را قبل از عرضه جهانی در ماه فوریه در چین عرضه خواهد کرد یا خیر. اما ما انتظار داریم که این شرکت در هفته های آینده جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

نظر شما در مورد گوشی پرچمدار OnePlus 11 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا