اخبار فناوری

شیائومی قلم مترجم Mijia را با دوربین 8 مگاپیکسلی و قیمت 100 دلار معرفی کرد.

شیائومی به تازگی قلم مترجم Mijia را معرفی کرده است که در حال حاضر از طریق آن در دسترس است یوپین این سرمایه گذاری جمعی در چین است. کاربران می توانند از این دستگاه برای ترجمه متون یا ضبط صدا استفاده کنند. این گجت دارای دو اسکنر شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت خود و یک سنسور دیگر برای ترجمه بیش از 15 میلیون کلمه چینی و انگلیسی از دایره لغات خود است. شیائومی قول داده است که کلمات ژاپنی، کره ای، آلمانی و روسی را از طریق به روز رسانی OTA در ماه آینده به این قلم مترجم اضافه کند.

قلم مترجم شیائومی میجیا

قلم مترجم Mijia شیائومی اکنون سرمایه گذاری جمعی را در چین افزایش می دهد. کاربران این دستگاه می توانند از ابزار همه کاره برای ترجمه متن با اسکن آن استفاده کنند. چندین زوایای اسکن به شما این امکان را می دهد که با استفاده از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت محصول، خط به خط با موقعیت لیزری یا یک پاراگراف ترجمه کنید. همچنین می‌توانید از Voice Translator استفاده کنید و ضبط‌ها را به متن روی دستگاه یا در برنامه همراه رونویسی کنید.

قلم فرهنگ لغت حاوی بیش از 15 میلیون کلمه چینی و انگلیسی است که با فناوری OCR ذخیره شده اند و 99٪ نرخ تشخیص صحیح را ارائه می دهد. به‌روزرسانی OTA که در ژانویه ارائه می‌شود به شما امکان می‌دهد ژاپنی، کره‌ای، آلمانی و روسی را ترجمه کنید. همچنین می توانید عکس ها و صداهای ضبط شده را با 16 گیگابایت حافظه روی این دستگاه ذخیره کنید. انرژی این گجت از یک باتری لیتیوم یون پلیمری تامین می شود، اگرچه شیائومی مشخص نکرده است که باتری با یک بار شارژ چقدر دوام می آورد.

قلم مترجم شیائومی میجیا

قلم مترجم شیائومی میجیا

این شرکت ادعا می کند که قلم هوشمند می تواند به عنوان یک ابزار آموزشی برای کودکان برای کمک به مطالعه استفاده شود. علاوه بر این، می توانید این گجت را از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل کرده و محتوای ترجمه شده یا صداهای ضبط شده را به دستگاه خود انتقال دهید. قلم دیکشنری Mijia شیائومی در حال حاضر 699 یوان (100 دلار) قیمت دارد و انتظار می‌رود از 22 دسامبر عرضه شود. ابعاد این گجت 148.5 در 32.5 در 14.5 میلی متر است و انتظار می رود سفارشات آن به زودی ارسال شود.

نظر شما در مورد قلم مترجم شیائومی میجیا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا