اخبار فناوری

تاریخ عرضه سری جدید شیائومی 13 لو رفت: 20 دسامبر

در ابتدا قرار بود پرچمداران جدید شیائومی در اول دسامبر معرفی شوند. این رخداد اما به دلیل مرگ جیانگ زمین رهبر سابق چین به تعویق افتاد. اگرچه این شرکت هنوز تاریخ عرضه جدید سری Xiaomi 13 را اعلام نکرده است. اما اسکرین شات های اپلیکیشن Mi Store نشان می دهد که این گوشی های هوشمند در 11 دسامبر معرفی خواهند شد.

تاریخ عرضه جدید سری 13 شیائومی از طریق اپلیکیشن Mi Store فاش شده است

همانطور که گفته شد، علیرغم اعلام رسمی، اسکرین شات هایی در Weibo منتشر شده است که نشان می دهد تاریخ عرضه جدید سری Xiaomi 13 11 دسامبر خواهد بود. گفته می شود این مراسم ساعت 19 (به وقت محلی) برگزار می شود. در این رویداد، علاوه بر نمایش گوشی های پرچمدار آینده شیائومی، شاهد رونمایی از MIUI 14، ساعت هوشمند شیائومی S2، بادز 4 و مینی هاست شیائومی خواهیم بود.

اسکرین شات های ارسال شده در Weibo

تاکنون مشخصات زیادی از شیائومی 13 فاش شده است. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح 2K و نرخ رفرش 120 هرتز باشد.این صفحه نمایش دارای فناوری DC Dimming بوده و از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می کند. قدرت پردازش این دستگاه به ازای هر تراشه می باشد اسنپدراگون 8 نسل 2 که ارائه خواهد شد این تراشه دارای پردازنده گرافیکی Adreno است. شیائومی 13 تا 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این گوشی هوشمند احتمالا با نسخه سیزدهم اندروید و رابط کاربری MIUI 14 به دست خریداران خواهد رسید.

انتظار داریم سه لنز دوربین روی قاب پشتی نسخه استاندارد پرچمدار آینده شیائومی قرار گیرد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور IMX 989)، دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو. متاسفانه گزارش سایت 91 موبایل از لنز تله فوتو خبری نیست. دوربین سلفی این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی خواهد بود. شیائومی 13 دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ فوق سریع 129 واتی پشتیبانی می کند.

رندر شیائومی 13 پرو

بیایید به سراغ مشخصات نسخه پرو برویم. این نسخه صفحه نمایش بزرگتری نسبت به شیائومی 13 خواهد داشت و لبه های صفحه نمایش خمیده خواهد بود. انتظار می‌رود شیائومی 13 پرو از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کند. سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت این گوشی هوشمند قرار خواهند گرفت: یک دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی. دوربین سلفی این گوشی هوشمند مانند نسخه استاندارد دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه همچنین با نسخه سیزدهم اندروید و رابط کاربری MIUI 14 عرضه می شود.انتظار می رود این گوشی دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی باشد.

معرفی شیائومی 13 و iQOO 11 پس از مرگ رهبر سابق چین به تعویق افتاد.

نظر شما در مورد پرچمداران آینده شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا