اخبار فناوری

تلویزیون ES70 شیائومی با صفحه نمایش 70 اینچی و وضوح 4K در چین معرفی شد

شیائومی تلویزیون ES70 را با صفحه نمایش 70 اینچی، وضوح 4K و نور پس زمینه چند پارتیشنی در چین معرفی کرد. تلویزیون هوشمند جدید این غول فناوری چینی حاشیه های بسیار کمی دارد و صفحه نمایش 97.8 درصد از بدنه را اشغال می کند. این محصول قابلیت تولید 10.7 میلیارد رنگ را دارد و 94 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش خواهد داد.

تلویزیون ES70 شیائومی عملکرد بسیار خوبی را حتی در هنگام پخش محتوای با وضوح پایین ارائه می دهد

یکی از ویژگی های برجسته تلویزیون ES70 شیائومی، فناوری نور پس زمینه چند پارتیشنی آن است. این محصول توانایی تولید حداکثر روشنایی 700 نیت را دارد و از فناوری بهبود نمایش محتوای متحرک برخوردار است. ES70 توانایی افزایش وضوح محتوا و کاهش نویز تصویر را با استفاده از الگوریتم ها دارد. بنابراین، تلویزیون جدید شیائومی حتی در هنگام پخش محتوای با وضوح پایین نیز عملکرد خوبی دارد. تراشه Mediatek MT9638 (با استفاده از 4 هسته A55) مغز این تلویزیون هوشمند است. ES70 همچنین از 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده می کند.

شیائومی ES70

تلویزیون هوشمند شیائومی ES70 از وای فای دو باند (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) پشتیبانی می کند. خریداران این محصول می توانند با استفاده از دستیار شیائو آی، میزان صدا و سایر ویژگی های این دستگاه را با دستورات صوتی کنترل کنند. ES70 توانایی ادغام با اکوسیستم شیائومی را دارد. و با دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید، ویندوز، مک و iOS سازگار است. از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به سیستم صوتی با دو بلندگوی 12.5 واتی اشاره کرد.

شیائومی ES70

قیمت تلویزیون جدید شیائومی چقدر است؟

مانند گیزموچینا این تلویزیون هوشمند شیائومی دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB، ورودی AV، پورت شبکه و پورت آنتن می باشد. این محصول با قیمت 4499 یوان (621 دلار) در چین فروخته خواهد شد.

تلویزیون بازی Xiaomi Redmi XT با نرخ تازه سازی 120 هرتز: 55 اینچ = 290 دلار

نظر شما در مورد تلویزیون هوشمند جدید شیائومی چیست؟ ES70 شما را اغوا می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا