اخبار فناوری

بنچمارک GeekBench تایید کرد که Honor Magic 5 از اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد.

می دانیم که خانواده پرچمدار آنر مجیک 5 در روز دوشنبه 8 مارس 1401 در MWC 2023 در بارسلون رونمایی خواهد شد. در حالی که هر کسی حدس می‌زند از نظر سخت‌افزاری چه انتظاری داشته باشد، بنچمارک GeekBench امروز تایید کرد که Honor Magic 5 از اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد.

بنچمارک آنر مجیک 5 GeekBench

Honor Magic 5 با شماره مدل PGT-AN00 در پایگاه داده بنچمارک Geekbench مشاهده شد. لیست این مرجع نشان می دهد که پرچمدار بعدی آنر از چیپست کوالکام است اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت را بگیر

بنچمارک های اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام را ببینید: پرچمدار اندروید 2023

این تراشه با نام رمز Kalama شامل یک کلاستر تک هسته ای 3.19 گیگاهرتز در CPU خود است. همچنین شامل چهار هسته قدرتمند 2.8 گیگاهرتزی و سه هسته برای مصرف بهینه انرژی با کلاک 2.02 گیگاهرتز است. مدل Magic 5 ذکر شده در Geekbench دارای 12 گیگابایت رم است. با این حال، ممکن است مدل های دیگری با مقدار رم متفاوت وجود داشته باشد.

طبق نتایج، این گوشی در تست تک هسته ای 1411 امتیاز و در تست چند هسته ای 4584 امتیاز کسب کرده است که یکی از بالاترین امتیازات ثبت شده تاکنون است.

بنچمارک آنر مجیک 5 GeekBench

بنچمارک آنر مجیک 5 GeekBench

همانطور که انتظار می رفت این گوشی به صورت پیش فرض با اندروید 13 عرضه می شود. به غیر از اینها ما اطلاعات دیگری نداریم.

شایعات به ما می‌گویند که Honor Magic 5 می‌تواند دارای یک پنل 6.8 اینچی OLED LPTO با نرخ نوسازی متغیر بین 1 تا 120 هرتز، کاهش نور PWM تا 2160 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی بالاتر از 480 هرتز، استاندارد HDR10+ و حداکثر روشنایی 1100 باشد. nits

رندرهای قبلی Honor Magic 5 تأیید می کند که این گجت همچنان از یک ماژول دوربین دایره ای در پشت با سه دوربین در 3 ضلع مثلث استفاده می کند. لنز تله فوتو پریسکوپ یکی از دوربین های این آرایش است.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر پرچمدار آنر 2023 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا