اخبار فناوری

برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ برای گلکسی اس 23 منتشر شد؛ سری گلکسی A و S22 به‌زودی

سامسونگ سرانجام برنامه ویرایش تصویر Galaxy Enhance-X خود که حدود یک سال از معرفی آن می‌گذرد را به‌طور رسمی برای سری Galaxy S23 در دسترس قرار داده است. این اپلیکیشن ویرایش تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا است و راهی آسان برای رفع عیوب مختلف در تصاویر ارائه می‌دهد. با یک کلیک می‌توانید روشنایی، وضوح، HDR و رنگ‌ها را تنظیم کرده یا ویژگی‌های چهره را در هر تصویری مرتب کنید. این شرکت همچنین اعلام کرده است که این اپلیکیشن برای گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A و پرچمداران سال گذشته گلکسی S22 نیز ارائه خواهد شد اما هنوز زمان دقیقی را برای انتشار آن مشخص نکرده است.

برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X که سال گذشته رونمایی شد، درحال‌حاضر ازطریق Galaxy Store قابل دانلود است. حجم فایل این اپلیکیشن در حدود 85 مگابایت بوده و نسخه اولیه آن نیز 1.0.55 است. این شرکت اشاره کرده است که این اپلیکیشن به‌زودی برای سری گلکسی اس 22 منتشر خواهد شد.

سامسونگ همچنین اعلام کرده است که درحال برنامه‌ریزی برای ارائه اپلیکیشن Galaxy Enhance-X به سری میان‌رده گلکسی A است. بنابراین برای استفاده از این برنامه جدید به یک گوشی پرچمدار گران‌قیمت نیاز نخواهید داشت.

برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ

برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ

برنامه Galaxy Enhance-X ازطریق گزینه‌ی «Magic» خود یک عملکرد ساده رفع مشکل در تصاویر را ارائه می‌دهد. این مورد شبیه به عملکرد Photo Remastering است که پیش از این در برنامه اختصاصی Gallery سامسونگ وجود داشت. این ویژگی، تصویر را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و مشکلات مربوط به تاری، نویز و از دست دادن جزئیات را برطرف می‌کند. سپس می‌توانید از عملکردهای جداگانه‌ای مانند Brighten ،Face ،Fix Blur ،Fix Lens Distortion ،Fix Moire ،HDR ،Portrait ،Remove Reflection ،Remove Shadows و Sharpen برای تنظیم سایر اجزای تصویر خود استفاده کنید.

سپس در بخش Face تنظیمات اضافی مانند صافی پوست، تن رنگ، خط فک و اندازه چشم ارائه شده است. ویژگی پرتره در برنامه سطوح مختلفی را برای جلوه تاری پس‌زمینه و سبک‌های مختلف تاری پس‌زمینه ارائه می‌دهد.

نظر شما درباره برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ و امکانات آن چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/24/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-galaxy-enhance-x-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-23-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا