اخبار فناوری

این 3 گوشی شیائومی در واقع 1 مدل هستند

منتظر رونمایی از سریال هستیم شیائومی 13 هستند. گفته می شود عضوی با پسوند Light نیز در این خانواده حضور خواهد داشت. با توجه به عادت شیائومی برای ارائه دستگاهی با نام های مختلف (اکنون با کمی فیس لیفت یا بدون فیس لیفت)، گفته می شود که شیائومی 13 لایت این گوشی همان مشخصات ۲ دستگاه دیگر شیائومی را خواهد داشت. در واقع این 3 گوشی شیائومی در واقع 1 مدل هستند.

مشخصات مشابه شیائومی 13 لایت با 2 گوشی دیگر این برند

شیائومی 13 لایت در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 2210129SG یافت شد. این حقیقت که 13 شیائومی لایت این در حال ساخت است. اصلاً جای تعجب نیست، ما همیشه تصور می کردیم که این گوشی جانشین شیائومی 12 لایت باشد. با این حال، شماره مدل آن چیز عجیبی را به ما می گوید.

در واقع، هفته گذشته همان شماره مدل در پایگاه داده دیگری مشاهده شد، جایی که گفته می شد شیائومی 12 لایت 5G NE است و دستگاه در نهایت با همان شماره مدل عرضه شد.

این باعث شد فکر کنیم که تنها چند گزینه وجود دارد که توضیح می دهد که اینجا چه اتفاقی می افتد. شاید شیائومی ابتدا یکی از این دو نام را انتخاب کرده، سپس نظر خود را تغییر داده و سپس نام دیگری را انتخاب کرده است. شاید یکی یا هر دوی این لیست ها به نوعی اشتباه باشد.

شایعه دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه Xiaomi 12 Lite 5G NE و Xiaomi 13 Lite به جای Civi 2 که در ماه سپتامبر در چین عرضه شد، به تلفن‌هایی تغییر نام داده‌اند. بنابراین می‌توانیم سه گوشی هوشمند یکسان در همه چیز داشته باشیم، به جز نام (و در دسترس بودن بازار).

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این استراتژی درست شیائومی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا