اخبار فناوری

نمره تعمیرپذیری Samsung Galaxy Buds 2 تعیین شد: تعمیر آن چندان آسان نیست

سامسونگ یک مارک شناخته شده در بازار کیسه های هوا بی سیم است. در نتیجه عملکرد محصولات شرکت مهم است. سامسونگ کسی Galaxy Buds ، جدیدترین و بهترین ایرباد این شرکت است. اما نقطه تعمیر Galaxy Buds 2 به چه معناست؟

نمره تعمیرپذیری Galaxy Buds 2 یافت شد: مشکل

Airbuds Galaxy Buds سامسونگ در جدیدترین رویداد Unpacked رسماً معرفی شد. این کیسه هوا توانایی مهار نویز فعال را دارد.

سامسونگ گلکسی بادز 2 ایرباد با قابلیت حذف نویز فعال به طور رسمی معرفی شد

مطابق با Réalmicentralبا بهبود عملکرد محصولات الکترونیکی و استفاده از تجهیزات پیشرفته و گران قیمت ، به نظر می رسد که تعمیر محصولاتی مانند تلفن های هوشمند به مرحله سخت تری رسیده است. امروزه کیسه های هوای بی سیم در بین کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردار است. اما در این میان ، آنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آسیب دیدن و از دست دادن این محصولات واقعاً آسان است. اما اخیراً ویدیوی جدیدی در حساب YouTube iFixit ارسال شده است. این ویدئو تعمیر Galaxy Buds 2 را پوشش می دهد.

اما iFixit ، از سوی دیگر ، به سختی می تواند ناامیدی خود را از رفع این محصول پنهان کند. با این حال ، SlashGear می گوید Galaxy Buds است تا حدی در برابر آب مقاوم است. اما قطعات این کیسه های هوا دوام چندانی ندارند. در نتیجه ، اگر شما نیاز به تعمیر این کیسه های هوا دارید ، تعویض قطعات واقعاً دشوار خواهد بود. قبلا Galaxy Buds به دلیل سهولت در تعمیر توسط iFixit مورد ستایش قرار گرفت. اما نسل جدید آن از iFixit نقدهای منفی دریافت کرده است.

انصافاً اگر می خواهید Galaxy Z خود را تعمیر کنید ، باز کردن آن بسیار آسان خواهد بود. اما طراحی اتصال دهنده لحیم کاری با Galaxy Buds Plus متفاوت است. تعمیر Galaxy Buds با این طرح ممکن است برای متخصصان iFixit چندان سخت نباشد. اما حتی اگر یک کاربر حرفه ای یا تعمیرکار با تجربه باشید ، قطعاً در تعمیر این کیسه هوا بی سیم با چالش هایی روبرو خواهید شد. زیرا سامسونگ طراحی این قطعه ساده را تغییر داده است.

سپس طراحی جعبه شارژ این ایرباس ستودنی است. این جعبه شارژ نه تنها به راحتی باز می شود ، بلکه دارای طراحی باتری مدولار است. اما این اتفاق در خود ایرباس نیفتاد. زیرا تلفن های آنها از باتری های دکمه ای استفاده می کنند. به طور کلی ، ایربادهای جدید سامسونگ دارای قابلیت های جدید ضد آب هستند. اما این منجر به این شد که Galaxy Buds 2 نمره تعمیر پذیری آن 1.5 باشد.

نظر شما در مورد نمره تعمیر پذیری Galaxy Buds 2 چیست؟ به نظر شما این امتیاز کافی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا