اخبار فناوری

اپل به طور رسمی تاریخ رویداد Far Out برای نمایش آیفون 14 و اپل واچ سری 8 را اعلام کرد: 16 سپتامبر 1401

اپل سرانجام امروز رسما اعلام کرد که میزبان رویداد ویژه Far Out در روز چهارشنبه 7 سپتامبر (16 شهریور) ساعت 10 صبح به وقت محلی برای رونمایی از سری جدید آیفون 14 و اپل واچ سری 8 خواهد بود. این رویداد در ساعت 10 برگزار می شود. تئاتر استیو جابز در پردیس اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا، و شامل یک بخش حضوری با اعضای دعوت شده از رسانه ها در پردیس اپل خواهد بود.

رویداد Far Out معرفی Apple iPhone 14

رویداد بعدی اپل در مورد مدل های جدید آیفون 14 این گوشی متمرکز خواهد بود و انتظار داریم آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون مکس 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی را ببینیم. امسال نیز آیفون مینی 5.4 اینچی عرضه نخواهد شد و اپل به جای آن دستگاه‌های بزرگ‌تری را ارائه می‌کند.

در حالی که هیچ تغییر عمده ای در مدل های استاندارد آیفون 14 وجود ندارد، مدل های آیفون 14 پرو دارای یک سوراخ پانچ + کپسول نمایشگر هستند که جایگزین بریدگی می شود. علاوه بر این، تراشه A16، سنسور اصلی دوربین 48 مگاپیکسلی و موارد دیگر، از جمله تغییرات جدید در سری آیفون 14 پرو.

مدل‌های آیفون 14 همچنان از تراشه A15 استفاده می‌کنند، اما ممکن است دارای رنگ‌بندی جدید، لنز اولیه، فوق عریض و سلفی به‌روز شده، شبکه 5G سریع‌تر و WiFi 6E باشند.

رویداد Far Out معرفی Apple iPhone 14

رویداد Far Out معرفی Apple iPhone 14

برای همراهی با مدل‌های جدید آیفون، اپل همچنین در حال کار بر روی ساعت‌های اپل به‌روز شده است. اپل واچ سری 8 این می تواند یک حالت جدید کم مصرف، عمر باتری بیشتر، سنسور دما، تراشه S8 و سایر ویژگی های احتمالی مانند تشخیص تصادف خودرو داشته باشد.

اپل باید یک مدل بسازداپل واچ پرو“برای معرفی دسته برتر که دارای طراحی جدید، اندازه و صفحه نمایش بزرگتر و بدنه بادوام تر است. اپل واچ پرو مناسب علاقه مندان به ورزش و کسانی است که بیشتر از کاربران استاندارد در شرایط سخت از ساعت خود استفاده می کنند. .

همچنین انتظار داریم نسل دوم AirPods Pro، نسل دهم آی‌پد جدید، آی‌پد پرو به‌روزرسانی‌شده، مک پرو با تراشه‌های سری M اپل و موارد دیگر، همه این‌ها در تراشه‌های سری M اپل رونمایی شوند. یک رویداد جداگانه در ماه اکتبر

اپل رویداد بعدی خود را به صورت زنده پخش خواهد کرد سایت اینترنتیYouTube و Apple TV را از طریق برنامه Apple TV پخش می کند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا