اخبار فناوری

سریع s; تایید مشخصات فنی و گزینه های Quick S

کوئیک s یکی از جدیدترین سدان های بازار است که به دلیل ظاهر جوان پسند و قیمت مقرون به صرفه می تواند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. به همین دلیل در این مقاله به بررسی مشخصات کوییک اس رفتیم تا با این سدان سایپا بیشتر آشنا شویم. اگر به فکر خرید یک خودروی کامپکت ارزان هستید با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی طرح های سریع

Quick s به عنوان چهارمین نوع کوییک در سال 1400 معرفی و به بازار عرضه شد.تفاوت اصلی کوییک اس با سایر انواع کوییک در طراحی نمای جلویی است. جایی که کوئیک به لطف طراحی جدید جلوپنجره و سپر با خطوط مشکی که از زیر چراغ های اصلی تا چراغ های مه شکن (الهام گرفته از چهره یاز ایرانی) امتداد یافته و همچنین مجهز به نور روز است، زیبا و متفاوت از دیگر برادران خود به نظر می رسد. . نمای جانبی و عقب کوییک s هیچ تفاوتی با نسخه معمولی این خودرو ندارد و شاهد همان طراحی نسبتا ساده ای هستیم که سعی شده با مواردی مانند ریل سقف، سپر روی گلگیرها، دو تا از یکنواختی خارج شود. چراغ‌های عقب و طراحی دیفیوزر مانند زیر سپر عقب.

در داخل کوییک اس همان داشبورد خانواده ساده و آشنای ساینا و کوییک را می بینیم، اگرچه کوییک اس با دیگر برادران Gear خود در فرمان چرمی برش D، طراحی متفاوت دکمه های سمت چپ فرمان متفاوت است. و طراحی متفاوت صفحه نمایش. البته Quick s با دو طرح پشت آمپر در بازار موجود است. یکی طراحی دو سیلندر مسطح با صفحه نمایش کامپیوتر روی برد بین دو سیلندر (شبیه به ساینا S) و دیگری طراحی سه سیلندر برجسته (شبیه به Quick Automatic Plus). اما امکان انتخاب طرح پشت آمپلی فایر برای خریدار وجود ندارد و شانسی است!

مشخصات فنی Quick s

مشخصات فنی کوییک اس تفاوت چندانی با دیگر برادران دنده ندارد و تنها سوپاپ گاز این خودرو به نوع برقی ارتقا یافته و شبیه به نسخه اتوماتیک شده است. موتور کوئیک S همان نسخه 1.5 لیتری تنفس طبیعی به نام M15 است که حداکثر قدرت 87 اسب بخار و حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر تولید می کند و آن را از طریق جعبه 5 تایی به محور جلوی این سدان جوان سایپا می فرستد. سرعت اتوماتیک . مصرف سوخت ترکیبی و شتاب 0 تا 100 Kwik S به ترتیب برابر با 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر و 13 ثانیه است. اگر تصمیم به خرید این خودرو گرفته اید اما بودجه کافی ندارید می توانید از خدمات خرید اقساطی سریع شرکت مکانیک موبایل استفاده کنید.

کوییک اس با این مشخصات فنی اصلا خودروی جذاب و جذابی به نظر نمی رسد اما نسبت به قیمت خود عملکرد قابل دفاعی دارد و همچنان از رقبای گران قیمت تری مانند پژو 206 تیپ 2 و تیپ 3 قوی تر است. جدول زیر برای درک کاملتر مشخصات Quick:

مدل ماشین سریع س
موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی با طرح سیلندر خطی
حجم موتور (CC) 1503
حداکثر توان 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه
گیربکس 5 سرعته دستی
مصرف سوخت (ترکیبی) 7.14 لیتر در صد کیلومتر
شتاب صفر 100 (ثانیه) 13
حداکثر سرعت، بیشینه سرعت (کیلومتر Dسرعت) 160
حجم مخزن سوخت (L) 41
حجم صندوق عقب (L) 225.6
اندازه لاستیک 185/65R14
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب پرتو پیچشی
وزن خالص (کیلوگرم) 1065
مدت زمانایکسطولایکسارتفاع (میلی متر) 4005x1678x1532
فاصله بین دو محور (میلی متر) 2410

گزینه های سریع

کوییک اس در حال حاضر یکی از ارزان ترین خودروهای صفر مایل موجود در بازار کشورمان محسوب می شود. بنابراین، ما مجبور نیستیم برای یک مورد خاص در لیست گزینه های آن جستجو کنیم. لیست آپشن های Quick S شامل مواردی مانند شیشه های جانبی برقی، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی، قفل مرکزی با کنترل از راه دور، سوئیچ تاشو، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ های روز، لبه کامپیوتر سفر، فرمان چرمی، صندلی های پارچه ای، عقب صندلی صندلی با کریر صندلی کودک (ایزوفیکس)، کنترل تهویه مطبوع دیجیتال، راهنمای تعویض دنده (GSI)، کمک پارک عقب، نمایشگر دمای بیرون، ترمز ABS+EBD، دو ایربگ و … که یک لیست بسیار معمولی است اما برای یک خودرو قابل قبول است. با این برچسب قیمت

آخرین کلمه

در پایان بررسی مشخصات Quick s می توان به مواردی مانند طراحی قابل قبول، آپشن های مناسب، استهلاک پایین، قیمت مقرون به صرفه و پررونق بازار به عنوان مزیت های Quick s اشاره کرد اما از معایب Quick s می توان به دید ضعیف عقب، صندوق عقب بسیار کوچک و کمبود اشاره کرد. تفاوت قابل توجه گزینه با انواع ارزان تر می شود.

با این اوصاف، اگر به دنبال یک خودروی جمع و جور صفر مایل با چهره مناسب، استهلاک کم و قیمت ارزان هستید، از آن بیشتر برای ترافیک درون شهری استفاده کنید. خرید کوییک اس را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع: مقاله سریع س ; تایید مشخصات فنی و گزینه های Quick S

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا