اخبار فناوری

اپل امیدوار است که بتواند دستیار هوش مصنوعی گوگل جمنای را به iOS 18 بیاورد

به عنوان بخشی از اعلامیه های WWDC 2024، اپل اعلام کرد که با آن همکاری می کند OpenAI یک دستیار هوش مصنوعی بیاورید ChatGPT در اصل در iOS 18 Unveiled Next، در طی مصاحبه ای، کریگ فدریگی و جان جیاناندریا، مدیران اپل، اهداف مرتبط با هوش مصنوعی اپل را توضیح دادند و به توافق احتمالی با گوگل اشاره کردند.

برای گزارش دادن 9to5mac این مصاحبه با یوتیوبر معروف است جاستین این کار انجام شد و بعد از ظهر دوشنبه در سالن استیو جابز برگزار شد جان جیاناندریا معاون ارشد یادگیری ماشین و استراتژی هوش مصنوعی اپل کریگ فدریگیمعاون ارشد مهندسی نرم افزار در این شرکت مصاحبه کرد.

فدریگی امیدوار است اپل بتواند انواع دستیارهای هوش مصنوعی موجود در iOS 18 را بهبود بخشد

در طول مصاحبه، فدریگی به طور خاص اشاره کرد که اپل امیدوار است به کاربران اجازه دهد مدل هوش مصنوعی مورد استفاده را انتخاب کنند سیب هوش شما چندین گزینه دارید. فدریگی پیشنهاد کرد در حال حاضر ChatGPT که توسط Open IA توسعه یافته است، تنها گزینه است گوگل جمینی می توان آن را یک گزینه جدی مذاکره در نظر گرفت:

ما معتقدیم که افراد ممکن است بخواهند سلیقه شخصی خود را در انتخاب مدل های هوش مصنوعی خود اعمال کنند و ترجیح دهند از مدلی استفاده کنند که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت دارد. به عنوان مثال، کاربران ممکن است احساس کنند که یک الگو برای برنامه نویسی و دیگری برای نوشتن خلاقانه بهتر است.

بنابراین ما به دنبال ادغام مدل های بیشتر هوش مصنوعی مانند گوگل مرا جمع می کند ما در آینده هستیم. البته در حال حاضر خبر خاصی برای اعلام وجود ندارد. اما این موضوع بخشی از برنامه های این شرکت برای آینده است.

به گفته فدریگی، تصمیم برای تمرکز بر ChatGPT در ابتدا به این دلیل بود که اپل می خواست «با بهترین ها شروع کند». اپل در اواخر امسال شروع به عرضه ویژگی های هوشمند اپل خواهد کرد. این ویژگی ها به صورت رایگان در دسترس هستند آیفون 15 پرو و جدیدترین مدل ها همه مک ها و آیپدهای سری M در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد استفاده از Google Gemnai در iOS 18 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/06/11/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا