اخبار فناوری

اولین دریافت کننده آپدیت MIUI 14 شیائومی کدام دستگاه ها هستند؟!

نسل به نسل، شیائومی رابط کاربری محبوب و آشنای خود را بهبود می بخشد تا ظاهری مدرن تر، دردسر کمتر و عملکرد بیشتر ارائه دهد. اکنون لیست اولین دریافت کنندگان MIUI 14 شیائومی به تازگی منتشر شده است. در تداوم با مایفون مگ با

با اولین دریافت کنندگان MIUI 14 شیائومی آشنا شوید…!

برای به روز رسانی MIUI 14 به زودی در دسترس خواهد بود. همچنین تعدادی ارتقاء و بهبود بسیار مهم در این آپدیت برای کاربران گوشی های هوشمند این شرکت در آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی گنجانده شده است. به طور کلی برای داشتن تجربه ای با کیفیت و مناسب، نسخه جهانی این رابط کاربری تقریبا در گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو عرضه می شود که در مجموع مجموعه ای از این شرکت فناوری چینی را تشکیل می دهند.

اولین دریافت کنندگان MIUI 14

طراحی مجدد رابط کاربری برای ارائه سبک مینیمالیستی تر یکی از مهم ترین پیشرفت های MIUI 14 است. نسخه به روز شده همچنین ظاهر جدیدی به برنامه های پیش فرض سیستم عامل خواهد آورد. در صورت تمایل می توانید این بار آن را حذف کنید. تصاویر پس زمینه سفارشی و ویجت های جدید نیز در این به روز رسانی برای صفحه اصلی گنجانده شده است.

اطلاعاتی در مورد MIUI 14 در نسخه جهانی آن به بیرون درز کرده است و بر این اساس می توان نتیجه گرفت که زمان زیادی تا انتشار آن باقی نمانده است. این سوال باعث ایجاد هیجان زیادی در بین طرفداران این برند آسیایی شد. علیرغم اینکه این آپدیت فقط روی رام چینی ظاهر می شود، قبلاً روی بسیاری از گوشی های هوشمند شیائومی و ردمی نصب شده است.

آپدیت MIUI 14 ابتدا برای این 10 گوشی هوشمند منتشر خواهد شد

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، رابط کاربری MIUI 14 به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در واقع این مصادف است با معرفی گوشی جدید سری 13 شیائومی که به زودی وارد بازار جهانی نیز خواهد شد. شیائومی 12 در ماه مارس سال گذشته عرضه شد، اما انتظار می‌رود تعداد گوشی‌های شیائومی در سال 2023 افزایش یابد. علاوه بر این، از قبل می‌دانیم کدام گوشی‌های هوشمند این برند ابتدا از طریق برنامه MIUI 14 Global Builds به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. این اطلاعات نشان می دهد که نسخه جدید به زودی در دسترس خواهد بود. در اینجا لیست کوتاهی از الگوهای انتخاب شده است که شامل الگوهای زیر است.

  • شیائومی 12 پرو
  • شیائومی 12
  • شیائومی 12 تی
  • شیائومی 12 لایت
  • شیائومی 11 لایت 5G NE
  • شیائومی 11 لایت 5G
  • Redmi Note 11 Pro+ 5G
  • POCO F4 GT
  • POCO F4
  • POCO F3

از آنجایی که MIUI 14 قرار است یکی از مهم ترین آپدیت های بهینه ساز شیائومی باشد، باید گفت که علاوه بر پیشرفت های بسیار، ویژگی های کاملا جدیدی را در خود جای داده است. این شامل یک رابط کاربری جدید است که یک تجربه کاربری کاملاً جدید در جلوه های انیمیشن بهبود یافته در این نسخه ارائه می دهد. علاوه بر این، گزینه‌های حفظ حریم خصوصی به شما امکان می‌دهند اطلاعات و مجوزهایی را که به برنامه‌های شیائومی خود اعطا کرده‌ایم مدیریت کنید. توانایی تشخیص متن روی عکس ها و تعامل با آنها نیز شگفت انگیز است. به راحتی می توانید متن را از عکس کپی کرده و در برنامه دیگری قرار دهید. رابط کاربری شیائومی پیشرفت های زیادی داشته است و اگرچه می خواهیم بیشتر بدانیم، زمان زیادی تا عرضه رسمی آن باقی نمانده است.

ادعای بزرگ شیائومی در مورد MIUI 14: سبک ترین رابط کاربری اندروید؟!

ویژگی های MIUI 14

در مقایسه با MIUI 13، MIUI 14 UI منابع سیستم کمتری مصرف می کند و تا 1.5 گیگابایت فضای رم کمتری را در گوشی های هوشمند اشغال می کند. با MIUI 14، شیائومی امیدوار است بهینه سازی برنامه های شخص ثالث را برای اجرای روان تر و سریع تر و مصرف انرژی کمتر بهبود بخشد. اکنون کاربران تنها 8 برنامه از پیش نصب شده دریافت می کنند که حتی می توانند به جای 16 برنامه از پیش نصب شده قبلی، آنها را حذف نصب کنند. از ویژگی‌های آن می‌توان به ادغام و حذف فایل‌های تکراری، فشرده‌سازی خودکار برنامه‌های با فرکانس پایین و غیرفعال کردن دائمی اعلان‌ها اشاره کرد.

اولین دریافت کنندگان MIUI 14

مطابق با GizChinaروان بودن این رابط کاربری در مقایسه با MIUI 13 حدود 60 درصد افزایش یافته است. ویجت های جدید، چهار اندازه آیکون برنامه متمایز، پوشه های جدید با قابلیت تغییر اندازه و آواتارهای متحرک گربه ها و سگ ها در صفحه اصلی تنها تعدادی از پیشرفت های بصری هستند. علاوه بر این، MIUI 14 ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی جدیدی را معرفی می‌کند که شامل تشخیص متن، شناسایی سریع‌تر و ایمن‌تر متن در تصاویر و همچنین محاسبه محلی داده‌های حساس می‌شود.

در طول تماس‌های ویدیویی، کاربران زیرنویس‌های بلادرنگ را نیز دریافت خواهند کرد. دستیار جدید هوش مصنوعی XiaoAi 6.0 برای یادآوری های چندوظیفه ای و میانبرهای پرداخت در دسترس است. علاوه بر کدهای حمل و نقل، موارد بیشتری در پوسته به روز شده شیائومی وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های MIUI 14 می‌توان به سرویس ابری خانواده، اشتراک‌گذاری اطلاعات سلامت و وای‌فای سریع‌تر و بهتر اشاره کرد. علاوه بر این، لیست جدید به زودی امکانات بیشتری را ارائه خواهد کرد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا