اخبار فناوری

امکان استفاده نکردن از اسنپدراگون 8 نسل 2 در سری تب اس 9 سامسونگ

مدت زمان عرضه مدل جدید تبلت های پرچمدار سامسونگ تقریبا یک سال و نیم است. نسل قبلی تبلت های پرچمدار سامسونگ همزمان با سری گلکسی اس 22 و در زمستان 1400 عرضه شد. نسل بعدی آنها، گلکسی تب اس 9، اکنون انتظار می رود در تابستان 1402 همزمان با پنجمین عرضه شود. نسل گوشی های تاشو سامسونگ در جدیدترین گزارشات از همین محصولات، احتمال عدم استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 2 در سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ را می شنویم.

تبلت های پرچمدار 2023 سامسونگ تراشه پرچمدار روز را ندارند؟

با عرضه سری گلکسی اس 23 شاهد آن بودیم که تراشه ویژه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی به طور انحصاری در تمام اعضای این خانواده استفاده می شد. با این حال، چنین حرکت مبارکی ممکن است برای تبلت های پرچمدار 2023 سامسونگ تکرار نشود.

همانطور که گفته شد، سامسونگ احتمالا این سری را عرضه نخواهد کرد. گلکسی تب اس 9 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 متأسفانه دقیقاً گفته نشده است که چه تراشه ای جایگزین اسنپدراگون 8 نسل 2 می شود، اما برخی گمانه زنی ها حاکی از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است.

در حالی که تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به هیچ وجه یک تراشه قدیمی یا ضعیف نیست، اما اگر روال همیشگی کوالکام ادامه پیدا کند، باید شاهد رونمایی از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 در حدود زمان رونمایی گلکسی تب اس 9 باشیم. به این ترتیب، پرچمدار به روز شده سامسونگ از تراشه پرچمدار به روز شده استفاده نخواهد کرد و تراشه یک سال قدیمی تر ارائه می دهد.

البته حدس می زنیم که شاید و فقط شاید سامسونگ بخواهد از تراشه ای از محصولات Exynos خود در این تبلت ها استفاده کند. محصولاتی که چنین فروش شگفت انگیزی ندارند و معمولا برای تکمیل سبد محصولات سامسونگ به بازار عرضه می شوند.

هنوز برای صحبت در مورد محصولاتی که حدود 6 ماه دیگر عرضه می شوند زود است. بنابراین باید کمی صبر کنید تا گزارش های موثق تری ارائه شود.

نطر شما چی هست؟ اگر سامسونگ چنین تصمیمی بگیرد، آیا از آن حمایت می کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا