اخبار فناوری

امتیاز گوگل DxO Pixel 7 Pro خود را نشان می دهد: بهتر از iPhone 14 Pro

شاید تلفن های همراه گوگل چندان محبوب نباشند و این شرکت برنامه خاصی برای تصاحب بازار موبایل نداشته باشد، اما در بخش دوربین همیشه یکی از محبوب ترین محصولات موبایل بوده است. قابل اعتماد. از سری Nexus گرفته تا Pixels، همه به علاقه مندان به عکاسی با موبایل توصیه می شود. به تازگی رتبه بندی گوگل پیکسل 7 پرو DxO مشخص شده است و دوباره این عملکرد را تایید می کند. دوربین Pixel 7 Pro بهتر از iPhone 14 Pro است و در بالای جدول در کنار Honor Magic 4 Ultimate قرار دارد.

رتبه بندی گوگل پیکسل 7 پرو DxO

در بخش دوربین Pixel 7 Pro، ما شاهد استفاده از همان ترکیب دوربین سه گانه هستیم که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور تله فوتو پریسکوپی 48 مگاپیکسلی کمی کوچکتر از نسل قبلی است. (با اندازه 1/2.55 اینچ و پیکسل 0.7 میکرومتر به جای 0.8) اما با زوم بیشتر (4.8 اپتیکال به جای 4 برابر) و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی.

در جلو، این دستگاه دارای همان سنسور 10.8 مگاپیکسلی سلفی مدل استاندارد است، اما با زاویه دید کمی کمتر. در حالی که برگه مشخصات نشان می دهد که هر دو گوشی دارای یک دوربین فوق عریض با یک سنسور هستند، گوگل می گوید مدل Pro از لنز با زاویه دید 21 درصد بیشتر و همچنین فوکوس خودکار استفاده می کند که امکان عکاسی ماکرو را فراهم می کند.

هر دو گوشی سری Pixel 7 از فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه در همه دوربین ها، حالت شب پیشرفته با ثبت عکس سریعتر و پشتیبانی از پرتره سینمایی برای فیلمبرداری در عمق میدان کم پشتیبانی می کنند. این دستگاه ها همچنین دارای قابلیت فیلم برداری 10 بیتی HDR هستند.

امتیاز DxO دوربین Pixel 7 Pro

امتیاز DxO دوربین Pixel 7 Pro

همانطور که می بینید، دوربین Pixel 7 Pro در بررسی DxOmark امتیاز کلی 147 را کسب کرده است. اگرچه هنوز از بهترین بودن در 5 فاکتور اصلی عکاسی فاصله دارد، اما بهترین عملکرد را در عکاسی پرتره و عکس های گروهی به ثبت می رساند. این احتمالاً به دلیل تأکید خاص گوگل بر پردازش صحیح رنگ پوست افراد در الگوریتم پردازش تصویر است.

با نگاهی به نمودار و موقعیت این دستگاه و البته بررسی بازه قیمتی آن با سایر رقبا در این نمودار، متوجه می‌شویم که گوگل تلاش ویژه‌ای کرده است تا دوربینی درجه یک به این دستگاه ارزان قیمت بدهد.

به این ترتیب، گوگل و آنر در حال حاضر جایگاه برتر DxOmark را در بخش اصلی دوربین موبایل به اشتراک می گذارند. ردیف دوم اپل و سوم هواوی، بعد نمایندگان شیائومی و هواوی و در نهایت نماینده سامسونگ!

نظر شما در مورد عملکرد گوگل در دوربین پیکسل 7 پرو چیست؟

Google Pixel 7 و Pixel 7 Pro با تراشه Tensor G2 و دوربین پیشرفته راه اندازی شدند

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا