اخبار فناوری

افزایش فروش سری گلکسی اس 23 سامسونگ نسبت به سری گلکسی اس 22

سری گلکسی اس 23 سامسونگ امسال تنها با تراشه اسنپدراگون کوالکام عرضه شد. علاوه بر این، مدل اولترا اکنون دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است. طراحی جدید تمامی اعضای این خانواده (در مدل های پایه و بالاتر برجسته تر) و بهبود قابل توجه در عمر باتری از مواردی است که کاربر می تواند مشتاق خرید آن باشد. سامسونگ از ابتدا انتظار فروش بهتری نسبت به نسل قبل داشت و حالا این مشکل محقق شده است. افزایش فروش سری گلکسی اس 23 سامسونگ نسبت به سری گلکسی اس 22 بین 1.7 تا 1.4 برابر گفته می شود.

فروش سری گلکسی اس 23 افزایش یافت

سامسونگ تا چند هفته دیگر سری گلکسی اس 23 را در ژاپن عرضه خواهد کرد. در همین حال، این شرکت تایید کرده است که میزان فروش سری گلکسی اس 23 نسبت به سری گلکسی اس 22 در بازارهای مختلف به شرح زیر است:

  1. 1- 1.7 برابر در آمریکای لاتین
  2. 2- در اروپا و خاورمیانه 1.5 برابر
  3. 3- 1.4 برابر در هند

همچنین فروش این سری در بازار خانگی سامسونگ یعنی کره جنوبی از مرز 1 میلیون دستگاه گذشت. البته سری گلکسی اس 22 نیز نسبت به گلکسی اس 23 مورد استقبال این بازار قرار نگرفت. این برند به مناسبت فروش یک میلیون دستگاه در کره جنوبی هدایایی معادل 75 دلار در نظر گرفت.

سامسونگ اعلام کرد که پرچمدار این سری یعنی گلکسی اس 23 اولترا 60 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده است و گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس هر کدام 20 درصد سهم را به خود اختصاص داده اند. البته خوب است که سامسونگ تعداد واقعی کل فروش را ارائه دهد.

فکر می کنید دلیل این استقبال بهتر از سری گلکسی اس 23 چه بوده است؟ آیا این سری نسبت به سری گلکسی اس 22 (در زمان عرضه) برای شما جذاب تر به نظر می رسید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا