اخبار فناوری

مرورگر اینترنت سامسونگ 19.0 ویژگی های امنیتی جدیدی را به ارمغان می آورد

نرم افزار موبایل سامسونگ همیشه در مقایسه با رقبای خود بهتر است و این برتری به دلیل سال ها تجربه سامسونگ است. اکنون در مرورگر اینترنت سامسونگ 19.0 شاهد ویژگی های امنیتی جدیدی هستیم. در تداوم با مایفون مگ برای بررسی این خبر با ما همراه باشید.

مرورگر اینترنت سامسونگ 19.0 ویژگی های امنیتی جدیدی را به ارمغان می آورد

در طول به روز رسانی های نرم افزاری گذشته، سامسونگ بیش از هر زمان دیگری بر روی بهبود ویژگی های امنیتی مرورگر خود تمرکز کرده است. نسخه جدید مرورگر موبایل سامسونگ یا Samsung Internet 19.0 نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین انتظار می رود که با به روز رسانی این برنامه که در نهایت اواخر امسال عرضه شود، ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی بیشتری ارائه شود. در حال حاضر، دارندگان گوشی های سامسونگ می توانند مرورگر اینترنت سامسونگ 19.0 بتا را دانلود کنند و از ویژگی ها و پیشرفت های جدید اضافه شده توسط این شرکت کره ای لذت ببرند.

اولین و مهمترین ویژگی اضافه شده این است که نسخه جدید برنامه تلاش های فیشینگ توسط هکرها را بسیار بهتر تشخیص می دهد و ردیابی کاربران را انجام می دهد. ویژگی هوشمند ضد ردیابی مانع از استفاده ردیاب‌ها از تکنیک‌های تغییر مسیر پیشرفته برای جمع‌آوری داده‌های کاربر می‌شود. مهمتر از آن، آخرین به‌روزرسانی این برنامه، قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای شناسایی دامنه‌های تبانی با ردیاب‌های طبقه‌بندی شده اضافه می‌کند.

علاوه بر این، این برنامه اکنون شناسایی سایت های فیشینگ مشابه را بهبود می بخشد تا کاربران بتوانند از بازدید از سایت های تقلبی با استفاده از URL های مشابه جلوگیری کنند. برخی از تغییرات بسیار مورد نیاز نیز اعمال شده است، مانند نماد قفل در نوار آدرس، که به کاربران اجازه می دهد تا امنیت اتصال خود به وب سایت را تأیید کنند. حتی می توانید در یک نگاه ببینید که چه تعداد ردیاب مسدود شده اند و همچنین کوکی ها را بررسی و حتی حذف کنید.

مرورگر اینترنت سامسونگ 19.0

ناگفته نماند، اکنون می توانید از نماد قفل برای اجازه یا مسدود کردن فوری مجوزهای مکان، دوربین و میکروفون استفاده کنید. بخش مرور نیز با منوی افزودنی جدید که به طور ویژه طراحی شده است تا به کاربران امکان شخصی سازی و بهبود تجربه مرور اینترنت خود را بدهد، بسیار بهبود یافته است. اکنون به نظر می‌رسد که افزونه‌ها در حالت ناشناس نیز کار می‌کنند، بنابراین نیازی به انتخاب بین حریم خصوصی و تجربیات شخصی نخواهید داشت.

با توجه PhoneArenaدر نهایت، این نسخه بتا از مرورگر اینترنت سامسونگ امکان همگام سازی نشانک های کاربران را بین مرورگر PC Chrome و مرورگر تلفن همراه از طریق یک برنامه افزودنی برنامه کروم ارائه می دهد. اساساً می‌توانید از طریق بوکمارک‌های ذخیره‌شده در گوشی هوشمند خود به وب‌سایت‌ها در رایانه شخصی خود دسترسی داشته باشید و بالعکس. به گفته سامسونگ، نسخه جدید مرورگر اینترنت 19.0 تا سه ماهه چهارم سال 2022 منتشر نخواهد شد، اما می توانید نسخه بتای آن را از فروشگاه Google Play و Galaxy Store دانلود کنید. نظر شما در مورد مرورگر اینترنت سامسونگ 19.0 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا