اخبار فناوری

آیفون 15 پرو ممکن است دکمه های حالت جامد نداشته باشد

طبق آخرین اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط تحلیلگر اپل، مینگ چی کو، نسل بعدی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس آنها ممکن است در نهایت استفاده از دکمه های حالت جامد را به دلیل “مشکلات فنی حل نشده قبل از تولید انبوه” متوقف کنند.

عدم تعبیه دکمه های حالت جامد در آیفون 15 پرو

کو قبلا پیش بینی کرده بود که مدل های آیفون 15 پرو دارای دکمه های حالت جامد هستند. او گفت که دو تاپتیک موتور اضافی در داخل آیفون، بازخورد لمسی را برای شبیه‌سازی احساس فشار دادن دکمه‌ها بدون حرکت فیزیکی، شبیه به دکمه هوم در آیفون 7s یا ترک‌پد فورس تاچ در آیفون‌ها ارائه می‌کنند. مک‌بوک‌های جدیدتر. با این حال، امروز در یک پست میانگیناو گفت، این دستگاه ها در نهایت از دکمه های فیزیکی مشابه مدل های فعلی استفاده خواهند کرد:

آخرین شایعات حاکی از آن است که به دلیل مشکلات فنی حل نشده قبل از تولید انبوه، دو مدل رده بالای آیفون 15 پرو طراحی دکمه حالت جامد را کنار گذاشته و به طراحی دکمه های فیزیکی سنتی برمی گردند.»

مشخص نیست که آیا طراحی سنتی به این معنی است که دو دکمه تنظیم صدا وجود خواهد داشت یا همانطور که قبلاً شایعه شده بود اپل از یک دکمه یکپارچه استفاده خواهد کرد.

کو گفت که هنوز زمانی برای اپل وجود دارد که طراحی آیفون 15 پرو را اصلاح کند زیرا این دستگاه در مرحله توسعه EVT باقی مانده است. او معتقد است که این تغییر “تأثیر محدودی” بر برنامه تولید انبوه و عرضه مدل های پرو خواهد داشت.

عدم تعبیه دکمه های حالت جامد در آیفون 15 پرو

عدم تعبیه دکمه های حالت جامد در آیفون 15 پرو

جف پو و شلی چو، تحلیلگران فناوری در شرکت سرمایه گذاری Haitong International Securities مستقر در هنگ کنگ نیز به طور جداگانه این تغییر را گزارش کردند.

Pu و Chou در یک یادداشت تحقیقاتی می گویند:بر اساس بررسی های زنجیره تامین ما، اکنون انتظار داریم که سری آیفون 15 پرو به دلیل طراحی پیچیده تر، از طراحی دکمه های فیزیکی فعلی پیروی کند. تحلیلگران بر این باورند که طراحی دکمه حالت جامد تا عرضه سری آیفون 16 در سال 2024 به تعویق افتاده است.

کو گفت که این خبر برای Cirrus Logic و AAC Technologies، دو تامین کننده اصلی قطعات مرتبط با Taptic Engine آیفون، “ناخوشایند” خواهد بود.

نظر شما در مورد نبود دکمه های حالت جامد در آیفون 15 پرو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا