اخبار فناوری

عرضه گوشی ZTE Axon 50 Ultra با قابلیت ارتباط ماهواره ای

همانطور که قبلا انتظار می رفت، امروز گوشی هوشمند ZTE Axon 50 Ultra ارائه شده است. Axon 50 Ultra جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار رده بالای این شرکت چینی است. این دستگاه قابلیت برقراری ارتباط ماهواره ای دو طرفه با تراشه را دارد اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول او مجهز بود. برای جزئیات بیشتر، دنبال کنید مایفون مگ اقامت کردن

گوشی Axon 50 Ultra دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است

درست است که ZTE Axon 50 Ultra یک گوشی هوشمند پرچمدار است. اما متأسفانه ZTE از آخرین تراشه کوالکام استفاده نکرد. و از چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 راضی است اما این گوشی هوشمند دارای یک ویژگی جالب است که در حال حاضر تنها توسط دو برند دیگر (یعنی هواوی و اپل) ارائه می شود. این دستگاه قابلیت دریافت و ارسال پیام های ماهواره ای را دارد.

ZTE Axon 50 Ultra

ZTA Axon 50 Ultra مجهز به نمایشگر OLED خمیده با وضوح FullHD+ و نرخ تازه سازی 144 هرتز است.این نمایشگر رنگی 10 بیتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. همانطور که گفته شد، تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 وظیفه تامین قدرت پردازش مورد نیاز جدیدترین گوشی هوشمند ZTE را بر عهده دارد. در این گوشی از رم LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده شده است.

ZTE Axon 50 Ultra

سه لنز دوربین در پشت Axon Z50 Ultra دیده می شود. دوربین اصلی این دستگاه مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 (با لرزشگیر اپتیکال) است. دوربین دوم از نوع فوق عریض و دوربین سوم از نوع تله فوتو است. هر دوی این دوربین ها دارای سنسور 50 مگاپیکسلی هستند. بارزترین ویژگی این گوشی هوشمند پشتیبانی از سیستم ارتباط ماهواره ای دو طرفه Beidou است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند پیام های اضطراری خود را (حتی زمانی که خارج از شبکه پوشش تلفن همراه هستند) دریافت و ارسال کنند.

گوشی ZTE nubia Z50 Ultra با طراحی مدرن، دوربین زیر نمایشگر و اسنپدراگون 8 نسل 2 رسما معرفی شد.

قیمت و تاریخ عرضه Axon 50 Ultra هنوز اعلام نشده است!

مانند گیزموچینا این گوشی هوشمند به دو بلندگوی استریو DTS:X Ultra مجهز شده است. ZTE Axon 50 Ultra مجهز به باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا است و از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.نکته عجیب این است که ZTE هنوز قیمت و زمان را اعلام نکرده است. عرضه این گوشی پرچمدار!

نظر شما در مورد ZTE Axon 50 Ultra چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا