اخبار فناوری

برخی از گوشی های شیائومی اکنون با سه مرورگر از پیش نصب شده عرضه می شوند

شیائومی به دلیل ارائه برنامه های از پیش نصب شده روی گوشی های هوشمند خود، از جمله برنامه های شخص اول و شخص ثالث، شناخته شده است. با این حال، به نظر می رسد شیائومی یک گام فراتر رفته و تا سه مرورگر از پیش روی برخی از گوشی های جدید خود نصب کرده است.

سه مرورگر از پیش نصب شده روی گوشی های شیائومی

نویسنده و کارشناس کد MIUI Polska در توییتر با نام کاربری کاپر اسکرزیپک او فقط اشاره کرد که برخی از نسخه های MIUI اکنون با مرورگر Opera به عنوان یک برنامه از پیش نصب شده عرضه می شوند. این ادعا توسط دارندگان دستگاه های شیائومی در شبکه های اجتماعی تکرار شد و از اضافه شدن مرورگر وب به رابط کاربری پیش فرض خود خبر دادند.

به طور خاص، اعتقاد بر این است که این تغییر برای نسخه هندی MIUI و همچنین برخی از نسخه‌های ROM جهانی اعمال می‌شود. با این حال، Skrzypek ادعا می کند که برنامه Opera در رام های جهانی مانند اروپا، روسیه و تایوان در دسترس نیست. او اضافه می کند که این برنامه را می توان در رام های جهانی حذف کرد اما در نسخه هندی نمی توان آن را حذف کرد.

سه مرورگر از پیش نصب شده روی گوشی های شیائومی

سه مرورگر از پیش نصب شده روی گوشی های شیائومی

در ابتدا خیلی بد به نظر نمی رسد، تا زمانی که متوجه شوید که تلفن های شیائومی در برخی مناطق (مانند آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین) اکنون دارای سه مرورگر هستند. بله، اپرا در برخی مناطق و همچنین برنامه از پیش نصب شده Mi Browser به Google Chrome می پیوندد. ما واقعاً نمی دانیم که چرا کاربران در وهله اول به سه مرورگر وب از پیش نصب شده روی تلفن خود نیاز دارند. حداقل گوشی های شیائومی در هند پس از ممنوع شدن مرورگر Mi در سال 2020 به دو مرورگر از پیش نصب شده بازگشتند.

با این حال، ما کمی ناامید هستیم که شیائومی به جای کاهش تعداد برنامه های از پیش نصب شده روی گوشی های خود، bloatware خود را تقویت می کند. این شرکت همیشه مشتاق است به این نکته اشاره کند که به کاربران اجازه می دهد تا بسیاری از bloatware ها را حذف کنند. اما می دانید چه چیزی حتی بهتر است؟ نداشتن آنها در وهله اول.

نظر شما در مورد سه مرورگر از پیش نصب شده روی گوشی های شیائومی چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا