اخبار فناوری

آیفون 15 پرو ممکن است به جای دکمه فیزیکی دارای دکمه پاور دیجیتال و کنترل صدا باشد

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، مدل‌های آیفون 15 پرو سال آینده می‌توانند دکمه‌های دیجیتال پاور و تنظیم صدا مشابه دکمه هوم آیفون 7 داشته باشند.

دکمه آیفون 15 پرو

جایی که یک توییت او توضیح داد که دکمه‌های ولوم و پاور در دو مدل آیفون گران‌قیمت سال آینده می‌تواند یک طراحی حالت جامد باشد. (حالت جامد) از همان دکمه هوم آیفون 7 استفاده کنید و طراحی دکمه های مکانیکی را جایگزین کنید که از حالت فیزیکی استفاده می کنند. اپل از روش مشابهی برای ترک‌پدهای مک خود استفاده می‌کند که حرکت فیزیکی ندارند و به سادگی احساس فشار را با لرزش‌های کوچک تقلید می‌کنند.

دکمه‌های حالت جامد با ارائه بازخورد لمسی برای تأیید فشار، احساس فشار دادن دکمه‌های فیزیکی را به کاربران می‌دهند. در واقع، دکمه ها از نظر فیزیکی نشتی ندارند. انتظار می رود این تغییر طراحی منحصر به فرد آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس باشد.

آیفون‌های سال آینده ظاهراً دارای موتورهای Taptic اضافی در سمت چپ و راست خواهند بود تا به کاربران بازخورد بدهند و احساس کنند که دکمه‌های فیزیکی را فشار می‌دهند. این تغییر به این معنی است که تعداد موتورهای Taptic در مدل های آیفون 15 پرو از یک به سه افزایش می یابد.

دکمه آیفون 15 پرو

دکمه آیفون 15 پرو

چندین سال پیش نیز شایعه شده بود که اپل قصد دارد اپل واچ را به دکمه های حالت جامد مجهز کند، اما این تغییر هرگز محقق نشد. در آن زمان گفته می شد که دکمه های حالت جامد مقاومت در برابر آب را بهبود می بخشد و فضای داخلی کمتری را اشغال می کند، اما مشخص نیست که آیا این مورد برای آیفون نیز صدق می کند، زیرا برای دو موتور دیگر Taptic فضای کافی را اشغال می کند.

در یک یادداشت اضافی، کو گفت که “طراحی بدون دکمه های فیزیکی و سوئیچ پورت به USB-C دو مورد از اصلی ترین به روز رسانی های آیفون 15 هستند.”

نظر شما در مورد استفاده از دکمه دیجیتال در آیفون 15 پرو چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا