اخبار فناوری

آیا نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا نرخ تازه سازی 144 هرتز خواهد داشت؟

سامسونگ می خواهد با عرضه سری گلکسی اس 24 سطح گوشی های پرچمدار خود را بالا ببرد! بر اساس گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد غول فناوری کره ای قصد دارد از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی در گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده کند.

گلکسی اس 24 اولترا احتمالا می تواند با ماهواره ارتباط برقرار کند

صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra می تواند دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز باشد. به لطف صفحه نمایش 144 هرتزی، انیمیشن های روان تری خواهید دید. این نرخ به روز رسانی برای کاربران علاقه مند به بازی نیز بسیار جذاب است.استفاده از صفحه نمایش با نرخ رفرش بالا روز به روز رایج تر می شود. در حال حاضر برخی از گوشی ها حتی از صفحه نمایش 240 هرتز استفاده می کنند.

Galaxy S23 Ultra

طبق گزارش‌های اخیر، سری گلکسی اس 24 از اتصال ماهواره‌ای، مشابه آنچه اپل و هواوی در حال حاضر ارائه می‌کنند، بهره می‌برد. سامسونگ هنوز این ویژگی را به گوشی های هوشمند خود اضافه نکرده است. اما سرپرست واحد Mobile Experience این شرکت به این موضوع اشاره می کند که سامسونگ به طور جدی در حال بررسی این موضوع است. احتمالاً گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ از روی تراشه معرفی نخواهند شد اسنپدراگون 8 نسل 3 aura این تراشه نسبت به نسل قبلی بهبود عملکرد قابل توجهی خواهد داشت. هسته Cortex-X4 به کار رفته در پردازنده اصلی این چیپست 15 درصد از هسته Cortex-X3 استفاده شده در اسنپدراگون 8 نسل 2 عملکرد سریع تری دارد.

گلکسی اس 24 اولترا به احتمال زیاد دارای دوربین جدید زوم پریسکوپی خواهد بود

مانند گیزموچینا در آخرین گزارش خود، انتظار می‌رود که گلکسی اس 24 اولترا به لطف سنسور 200 مگاپیکسلی بهبود یافته و قابلیت زوم تله فوتو پیشرفته، عکس‌های بهتری نسبت به نسل قبلی بگیرد. البته شایعات منتشر شده 100 درصد قابل اعتماد نیستند. و ما هنوز نمی دانیم که سامسونگ چه مشخصاتی را برای گوشی پرچمدار بعدی خود در نظر گرفته است.

نطر شما چی هست؟ آیا Galaxy S24 Ultra می تواند رقبای خود را به چالش بکشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا