اخبار فناوری

مانیتور گیمینگ جدید MSI با نرخ رفرش 380 هرتز معرفی شد

MSI مانیتور گیمینگ جدید خود با نام G253PF را معرفی کرد. این محصول دارای صفحه نمایش 24.5 اینچی با پنل Rapid IPS است که نرخ رفرش بی سابقه 380 هرتز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. مانیتور گیمینگ MSI دارای زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه است. و همین تاخیر بسیار کم، مانیتور G253PF را به محصولی جذاب برای گیمرها تبدیل کرده است. با مایفون مگ بیایید نگاهی به مشخصات این مانیتور گیمینگ MSI بیندازیم.

مانیتور گیمینگ جدید MSI دارای وضوح FullHD است

پنل Rapid IPS به کار رفته در مانیتور گیمینگ جدید MSI با فناوری ضد سوسو و کنترل نور آبی به کاربران اجازه می دهد تا برای مدت طولانی بدون خستگی به این صفحه خیره شوند. این پنل دارای تاییدیه TUV نیز می باشد. مانیتور گیمینگ G253PF دارای زاویه دید 178 درجه و وضوح FullHD (همانند 1920 در 1080 پیکسل) است. وضوح صفحه نمایش این محصول ممکن است به خوبی رقبای خود نباشد. اما نرخ تازه سازی فوق العاده بالا و زمان پاسخگویی کم این کمبود را جبران می کند.

مانیتور گیمینگ جدید MSI

امضا کردن مانیتور بازی MSI نسبت کنتراست 1000:1 دارد و توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد. این مانیتور می تواند حداکثر روشنایی 320-400 نیت را در اختیار کاربران قرار دهد. مانند گیزموچینا گفته شده است که در صورت استفاده از پورت HDMI 2.0b برای اتصال به این مانیتور گیمینگ، نرخ تازه سازی صفحه نمایش تا 240 هرتز را دریافت خواهید کرد.

مانیتور گیمینگ جدید MSI

اما اگر می خواهید از نرخ رفرش 380 هرتز این محصول استفاده کنید، باید از اتصال DisplayPort 1.4 استفاده کنید. MSI هنوز اطلاعات مربوط به قیمت G253PF را فاش نکرده است، اما با فناوری و ویژگی‌های پیشرفته‌اش، احتمالاً برای گیمرهایی که بالاترین سطح سرعت و عملکرد را از مانیتور خود می‌خواهند، جذاب باشد.

مانیتور MSI با نمایشگر Mini-LED و نرخ تجدید 300 هرتز برای اولین بار معرفی شد

نظر شما در مورد مانیتور گیمینگ جدید MSI چیست؟ این محصول با چه قیمتی عرضه می شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا