اخبار فناوری

آیا باتری گوشی های تاشو سامسونگ 2023 توسط ال جی تامین می شود؟

چند ماهی تا رونمایی از سری گلکسی زد 5 فاصله داریم، خانواده گوشی های تاشو سامسونگ در سری گلکسی زد معرفی شدند و امسال نوبت به نسل پنجم آن ها رسیده است. جدای از شایعات مختلف در مورد این دو دستگاه، گفته می شود که باتری گوشی های تاشو 2023 سامسونگ توسط ال جی تامین خواهد شد.

باتری برای گوشی های تاشو سامسونگ 2023

سامسونگ در این بازی مهارت خاصی به نام «Diversification» دارد. حفظ تنوع در زنجیره تامین یکی از مهمترین عناصر یک برند برای اطمینان از منابع به موقع و خریدهای ارزشمند است. در زنجیره تامین سامسونگ نه تنها برندهای خودش حضور دارد، بلکه از برندهای دیگر نیز استفاده می شود.

تاکنون به طور سنتی 2 تامین کننده به نام های “Samsung SDI” و “ATL” از چین تامین کننده باتری محصولات سامسونگ الکترونیک بوده اند. مطمئناً، باتری‌های سامسونگ گاهی اوقات از ال‌جی می‌آیند و به نظر می‌رسد که سامسونگ الکترونیکس این کار را دوباره برای گوشی‌های تاشوی آینده‌اش انجام خواهد داد.

گزارش جدیدی از کره جنوبی نشان می دهد که سامسونگ الکترونیکس باتری های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را از ال جی انرژی سولوشن تامین خواهد کرد. این اولین باری نیست که ال‌جی باتری این گوشی‌های تاشو را عرضه می‌کند. در واقع در سه سال گذشته نیز این کار را انجام داده است.

باتری های ال جی برای سایر دستگاه های سامسونگ از جمله سری گلکسی اس و گلکسی نوت نیز موجود است. بسیاری از گوشی های رده پایین و میان رده نیز با باتری ال جی عرضه می شوند. با این حال، اخیراً ال‌جی به Samsung SDI و China ATL به عنوان تامین‌کننده باتری سری‌های تاشو امسال پیوست.

تصاویر این هفته از باتری گلکسی زد فولد 5 و Z Flip 5 لو رفته است. گفته می شود که تعویض آنها راحت تر است زیرا باتری ها با چسب کمتری به دستگاه متصل می شوند و همچنین دارای زبانه کششی هستند. این نتیجه تمرکز بیشتر سامسونگ بر قابلیت تعمیر دستگاه های خود است.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما آیا ال جی می تواند با برند هموطنش برای کسب سهم بیشتر از بازار همکاری کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا