اخبار فناوری

آیا این تصویر از Pixel Fold در دنیای واقعی است؟

گوگل مدتی است که روی اولین گوشی هوشمند تاشو سری پیکسل خود کار می کند. اما قبل از هر معرفی رسمی، به نظر می رسد که تا شدن پیکسل به تازگی در دنیای واقعی در دست یک کاربر دیده شده است. البته این تصویر از Pixel Fold تا حد زیادی تار و نامشخص است و نمی توان مدل دستگاه را به طور دقیق حدس زد، اما با توجه به فرم طراحی آن در مقایسه با سایر محصولات موجود، می توان به نتایج اولیه دست یافت.

تصویر پیکسل فولد در دنیای واقعی

به تازگی عکسی در شبکه اجتماعی Reddit به اشتراک گذاشته شده است و کاربری که تصویر را به اشتراک گذاشته است ادعا می کند که تصویر زنده مربوط به Pixel Fold آینده است. کاربر Reddit همچنین اضافه کرد که این گوشی هوشمند تاشو به رنگ آبی با حاشیه های نازک است و توسط یکی از کارمندان این غول موتور جستجو استفاده می شود. از بین تمام تصاویر آپلود شده، تنها یکی واضح بود در حالی که بقیه تار بودند.

تصویر پیکسل فولد در دنیای واقعی

تصویر پیکسل فولد در دنیای واقعی

کارمند ادعایی گوگل در قطاری در نیویورک در خیابان چهاردهم، جایی که دفتر شرکت در آن قرار دارد، بود. علاوه بر این، کاربر Reddit اضافه کرد که برآمدگی دوربین در پشت و همچنین رابط کاربری دستگاه چیزی است که آن را به عنوان Pixel Fold متمایز می کند. وی همچنین افزود که این فرد در تلاش بود تا برآمدگی دوربین را پنهان کند. متأسفانه، این همه اطلاعات قابل تشخیص از این تصویر زنده بود.

طبق آنچه تاکنون می دانیم، Pixel Fold با تراشه Tensor G2 و همچنین 12 گیگابایت رم عرضه می شود. این دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX787، یک سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 فوق عریض و یک لنز تله فوتو S5K3J1 10 مگاپیکسلی است. در همین حال، دوربین سلفی دارای یک سنسور 9.5 مگاپیکسلی در داخل حفره نمایشگر خواهد بود.

نظر شما در مورد تصویر Pixel Fold در دنیای واقعی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا