اخبار فناوری

آپدیت One UI 6.1 گلکسی A52 منتشر شد

تیم نرم افزار سامسونگ اخیراً بسیار شلوغ بوده است. علاوه بر وصله های امنیتی ماهانه منظم، این شرکت به روز رسانی می کند یک رابط کاربری 6.1 برای دستگاه‌های Galaxy واجد شرایط. همانطور که دستگاه‌های بیشتری بسته می را دریافت می‌کنند، نسخه جدید One UI برای مدل‌های بیشتری نیز عرضه خواهد شد. علاوه بر گلکسی A52، این به‌روزرسانی رابط کاربری اخیراً برای Galaxy Xcover 6 Pro، Galaxy A15 5G، Galaxy A14، Galaxy F54 و Galaxy M53 منتشر شده است.

گلکسی A52 و سایر گوشی های موجود در لیست به روز رسانی Samsung One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد

برای گزارش دادن سرفصل های اندرویدسامسونگ آپدیت One UI 6.1 را برای گوشی های خود عرضه کرد گلکسی A52 در ایالات متحده است. این به‌روزرسانی برای واحدهای قفل‌شده و قفل‌شده شرکت مخابراتی با شماره‌های نسخه میان‌افزار A526USQUCGXE1 و A526U1UEUCGXE1 در دسترس است. مانند سایر مدل های میان رده، این به روز رسانی شامل هیچ ویژگی نیست هوش مصنوعی نه با این حال، One UI 6.1 ویژگی ها و پیشرفت های جدید دیگری را به همراه دارد.

کهکشان Xcover 6 Pro در اروپا نیز همین آپدیت را دریافت می کند. تغییرات ارائه شده در آپدیت این گوشی مقاوم کره ای مشابه میان رده های سری A است، پس انتظار ویژگی های هوش مصنوعی را نداشته باشید. در مورد گلکسی هم همینطور A15 5G همین امر، که در حال حاضر One UI 6.1 را در ایالات متحده دریافت می کند، صدق می کند.

یک به روز رسانی UI 6.1 برای این نسل از گوشی ها گلکسی A14 5G همچنین به طور گسترده در اکثر بازارهای جهانی موجود است. این گوشی مقرون به صرفه دارای تعدادی ویژگی و بهبودهای جدید است. گلکسی F54 که نسخه محدودی در هند و چند کشور همسایه هند داشت، به‌روزرسانی One UI 6.1 را نیز دریافت خواهد کرد.

در نهایت، One UI 6.1 اکنون در دسترس است گلکسی M53 این گوشی در دسترس است و یک گوشی نسخه محدود دیگر است، اما نه به اندازه مدل سری F. شماره نسخه سیستم عامل به روز شده برای دستگاه M536BXXU5EXD3 است. اگر از دستگاه گلکسی استفاده می کنید، باید به زودی آخرین به روز رسانی ویژگی را دریافت کنید. با این حال، کاربران در برخی مناطق ممکن است مجبور باشند بیشتر از سایرین منتظر بمانند.

همه این دستگاه ها پچ امنیتی آوریل را دریافت خواهند کرد

تقریباً به آخرین هفته ماه می‌رسیم، اما سامسونگ وصله امنیتی این ماه را با One UI 6.1 برای هیچ یک از این دستگاه‌ها همراه نکرده است، و همه آنها با وصله آوریل گیر کرده‌اند. از آنجایی که اکثر دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه را دریافت نمی‌کنند، سامسونگ احتمالاً آخرین به‌روزرسانی خود را برای این دستگاه‌ها نادیده می‌گیرد و یکی از وصله‌های امنیتی آینده را بعداً منتشر می‌کند.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/26/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-one-ui-6-1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-a52-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا