اخبار فناوری

آپدیت جدید مرورگر سامسونگ با قابلیت همگام سازی بوکمارک ها با گوگل کروم

شرکت های مختلف سعی می کنند با ارائه نرم افزارهای مفید و معمولا پیش فرض روی محصولات خود، سهم بازار را به خود اختصاص دهند. سامسونگ یکی از شرکت هایی است که مرورگر اینترنتی خود را توسعه داده و کاربران زیادی از طریق محصولات موبایل خود دارد. اگر از این مرورگر استفاده می کنید، خبرهای خوبی برای شما داریم. به روز رسانی جدید مرورگر سامسونگ امکان همگام سازی نشانک ها با گوگل کروم را فراهم می کند.

آپدیت جدید مرورگر سامسونگ

مرورگر اینترنت سامسونگ اکنون می‌تواند نشانک‌ها را با Google Chrome همگام‌سازی کند. این قابلیت که برای اولین بار در تابستان امسال در نسخه بتا این اپلیکیشن معرفی شد، سرانجام در اختیار تمامی کاربران قرار گرفت.

آپدیت جدید مرورگر سامسونگ

آپدیت جدید مرورگر سامسونگ

برای فعال کردن همگام‌سازی نشانک، ابتدا باید افزونه Samsung Internet Chrome را دانلود کرده و وارد حساب سامسونگ خود شوید. از آنجا، باید نشانک‌های Chrome و سپس Import را انتخاب کنید.

قبل از آن، مطمئن شوید که آخرین نسخه مرورگر سامسونگ، نسخه 19 Play Store یا Samsung Galaxy Store را دارید، سپس به تنظیمات بروید و همگام سازی با Samsung Cloud را فعال کنید.

جالب اینجاست که حتی در اصلاحات رسمی این نرم افزار هم به همگام سازی بوکمارک اشاره نشده است. این به‌روزرسانی همچنین ویژگی‌های اطلاعات حریم خصوصی جدیدی را برای هر وب‌سایت، ویجت جدید اینترنتی سامسونگ، توانایی استفاده از افزونه‌ها در حالت ناشناس، ضد ردیابی هوشمند و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد.

از چه مرورگری در موبایل خود استفاده می کنید؟ دلیل انتخاب شما چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا